• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

گفتگوی استاندار کرمانشاه با رئیس جمهور و ۴ عضو کابینه دولت

  • کد خبر : 37590
  • 18 اردیبهشت 1403 - 11:13
گفتگوی استاندار کرمانشاه با رئیس جمهور و ۴ عضو کابینه دولت

استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست مشترک کابینه دولت و استانداران با رئیس جمهور و ۴ تن از وزرای دولت گفتگو و مسائل استان را پیگیری کرد. محمد طیب صحرایی روز یکشنبه پس از برگزاری نشست مشترک هیئت دولت و استانداران که با حضور دکتر رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، با دکتر رئیسی گفتگو و برخی […]

استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست مشترک کابینه دولت و استانداران با رئیس جمهور و ۴ تن از وزرای دولت گفتگو و مسائل استان را پیگیری کرد.

محمد طیب صحرایی روز یکشنبه پس از برگزاری نشست مشترک هیئت دولت و استانداران که با حضور دکتر رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، با دکتر رئیسی گفتگو و برخی از مشکلات استان را با وی مطرح کرد.

استاندار کرمانشاه در جریان جلسه مشترک دولت و استانداران، پیشنهادی مبنی بر «حمایت ویژه برای اشتغالزایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی»، مطرح کرد که با موافقت رئیس جمهور همراه شد و دکتر رئیسی دستور داد که این کارگروه با مدیریت معاون اول رئیس جمهور به فوریت تشکیل شود.

صحرایی همچنین در گفتگو با وزیر راه و شهرسازی دو موضوع ضرورت تسریع در اجرای پروژه قطعه ۹ بزرگراه کربلا و راه آهن کرمانشاه به خسروی را مطرح کرد و مهندس بذرپاش نیز قول داد که در آینده نزدیک برای پیگیری این پروژه‌ها به استان کرمانشاه سفر کند.

گفت‌وگو با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز دیگر پیگیری صحرایی بود که با هدف جذب اعتبار برای طرح‌های مهم گردشگری استان و پیگیری طرح تبدیل بافت قدیمی مرکز کرمانشاه به قطب گردشگری صورت گرفت.

مهندس ضرغامی در این گفتگو قول داد که مشکل احداث تله کابین کرمانشاه در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را هم بزودی حل کند و یک مانع بزرگ از مسیر این طرح مهم برداشته شود.

در گفتگوی استاندار کرمانشاه با وزیر آموزش و پرورش نیز پیگیری ایجاد اردوگاه‌های آموزشی و فرهنگی در استان دنبال شد. همچنین تکمیل کتابخانه مرکزی استان و پیگیری تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح موضوع گفتگوی استاندار کرمانشاه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که دکتر اسماعیلی موضوع را به فوری پیگیری و دستورات لازم را در این باره صادر کرد.

از دیگر اتفاقاتی که در جریان نشست مشترک هیئت دولت و استانداران به صورت مستقیم به کرمانشاه مرتبط بود، گزارش وزیر اقتصاد درباره رتبه‌بندی استان‌ها در طرح مولدسازی بود که اعلام شد استان کرمانشاه در پیگیری فرایندها و برنامه‌ریزی در اجرای موفق طرح مولدسازی چهارمین استان کشور است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.