• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

حمایت از قهرمانان ورزش در دستور کار است

  • کد خبر : 33711
  • 01 اسفند 1401 - 10:56
حمایت از قهرمانان ورزش در دستور کار است

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان کرمانشاه گفت:در حوزه قهرمانی برنامه حمایت از قهرمانان را در دستور کار قرار دادیم. به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این مراسم، مدال آوران و قهرمانان ورزشی را از افتخارات استان […]

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان کرمانشاه گفت:در حوزه قهرمانی برنامه حمایت از قهرمانان را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این مراسم، مدال آوران و قهرمانان ورزشی را از افتخارات استان دانست و اظهار کرد: قهرمانی هرکدام از ورزشکاران ما علاوه براینکه تأثیراتی روی شخصیت خود آنها خواهد گذاشت، در حوزه های اجتماعی هم اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما با اراده های پولادین و تلاش بی وقفه خود فعل خواستن را به توانستن تبدیل می‌کنند و “ما می‌توانیم” را به فعلیت می‌رسانند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: قهرمانان ورزشی با مدال آوری در میادین برون مرزی به کشور خود خدمت می‌کنند که کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان استان در دو حوزه ورزش قهرمانی و همگانی پرداخت و افزود: در حوزه قهرمانی برنامه حمایت از قهرمانان را در دستور کار قرار دادیم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های این حوزه را توجه به مقوله استعدادیابی در رده‌های پایه عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با این اقدام برای قهرمانان کنونی استان پشتوانه سازی کنیم و شاهد ظهور قهرمانان جدید هم باشیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: به منظور استعدادیابی و پرورش قهرمانان جدید در استان تلاش کرده ایم تا توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح استان به صورتی عادلانه و براساس برنامه آمایش ورزشی استان باشد.

وی از آمادگی کرمانشاه برای میزبانی رشته های ورزشی مختلف هم خبرداد و گفت: به همه هیات‌های ورزشی استان اعلام کرده‌ایم که می‌توانند میزبانی مسابقات ورزشی قهرمانی کشور، اردوهای تیم های ملی و … را پس از انجام کارهای کارشناسی بپذیرند تا استان را از شرایط فعلی خارج کرده و هم در بعد همگانی و ایجاد شور و نشاط و هم در بعد قهرمانی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران ما کمک کننده باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: در این رابطه به حمایت شهرداری‌ها نیاز داریم، چراکه در ساختار آنها حمایت از ورزش همگانی تعریف شده است.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر در ورزش همگانی شرایط خوبی را در استان داریم و برخی از پارک‌های شهر هم به دلیل داشتن تجهیزات و امکانات ورزشی مناسب به ایستگاه ورزش صبحگاهی تبدیل شده‌اند.

حاتمی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی علاوه بر داشتن مزایایی همچون ایجاد شور و نشاط در جامعه، افزایش سلامتی و کاهش هزینه‌های حوزه درمان، می تواند مسیری برای رشد و تقویت ورزش قهرمانی هم باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ورزش همگانی بیش از پیش در سبد خانواده‌های کرمانشاهی قرار گیرد.

در این مراسم از ۴۰ نفر از قهرمانان و مدال آوران ورزشی، ۱۷ مربی، شش حامی ورزش، سه پیشکسوت، سه خیر ورزش یار و سه خانواده شهید ورزشکار استان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=33711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.