• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

نمایشگاه “ضیافت” ویژه ماه رمضان در کرمانشاه برپا شد

  • کد خبر : 3071
  • 24 اردیبهشت 1397 - 18:57

نمایشگاه ضیافت ویژه ماه رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه ، مدیرعامل نمایشکاه کرمانشاه افتتاح شد. رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار میلکان آنلاین ، اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه […]

نمایشگاه ضیافت ویژه ماه رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با حضور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه ، مدیرعامل نمایشکاه کرمانشاه افتتاح شد.

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار میلکان آنلاین ، اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه های استان واقع در پارک شاهد برپا است و د راین نمایشگاه محصولات لبنی، پروتئینی و موادعذایی عرضه می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۸۰ غرفه و در آستانه ماه مبارک  رمضان برپا شده است تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم اقلام و کالاهای پرمصرف و اساسی مواد غذایی به منظور تسهیل در تامین مایحتاج ضروری و عرضه بی واسطه در نمایشگاه به فروش می رسد.

مدیرعامل نمایشگاه کرمانشاه اظهار داشت : برای اطمینان خاطر مردم و جلب رضایت مردم تیم های نظارتی اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت و استاندارد در نمایشگاه حضور دارند و بر عرضه محصولات نظارت دقدق دارند.

نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از تارخ ۲۴لغایت ۲۸اردیبهشت در محل نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه برپا است و ساعت بازدید ازاین نمایشگاه در ایام برگزاری ازساعت ۱۵تا۲۱میباشد .

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=3071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.