• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
اولین جلسه کارگروه آموزش و پژوهش در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

تاکید معاون استاندار بر خرید کالاهای داخلی

  • کد خبر : 37356
  • 04 اردیبهشت 1403 - 13:52
تاکید معاون استاندار بر خرید کالاهای داخلی

اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فنآوری استان در سالجاری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران عضو برگزار شد. به گزارش میلکان؛ در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری استان در ارتباط با بخشنامه ابلاغی معاون رئیس جمهور و رئیس […]

اولین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش و فنآوری استان در سالجاری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران عضو برگزار شد.

به گزارش میلکان؛ در این جلسه رئیس پارک علم و فناوری استان در ارتباط با بخشنامه ابلاغی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گزارشی درخصوص تحقق رشد اقتصادی و استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و فناور استان به گونه ای که حداقل ۲۰ درصد از رشد ۷ درصد اقتصادی پیش بینی شده در سال ۱۴۰۳ استان از محل رشد شرکتهای دانش بنیان باشد ارائه کرد. در ادامه رئیس بنیاد نخبگان نیز در راستای بخشنامه فوق الذکر درخصوص استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان در راستای رشد اقتصادی استان اطلاعاتی را بیان کرد.

در بخش های دیگری از این جلسه گزارشی با موضوع امورات پژوهشی و فناوری سال ۱۴۰۳ و عملکرد آموزش کوتاه مدت سال ۱۴۰۲ و گزارشی از جلسات گروه کاری فناوری و نوآوری برگزار شده در سال قبل و با موضوع افزایش ضریب نفوذ شرکتهای دانش بنیان در جهش تولید زنبور عسل ارائه شد که مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در این جلسه بر حمایت و خرید کالای تولید داخل بخصوص کالاهای تولید شده در استان تاکید کرد و گفت: استفاده از تولیدات داخل استان علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان استان به جذب نیروی انسانی، اشتغالزایی و افزایش تولید و درآمد استانی کمک می کند و تاثیر مستقیمی در رشد اقتصادی استان خواهد داشت به همین دلیل باید این موضوع در جامعه بخصوص ادارات استان فرهنگسازی و آموزش های لازم در این خصوص برای مدیران و مسئولان خرید ادارات برگزار شود.

در ابتدای این جلسه مهندس نورایی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان استان در ارتباط با بخشنامه ابلاغی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارش مشروحی را درخصوص تحقق رشد اقتصادی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور استان و همچنین استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان در راستای رشد اقتصادی استان بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را به عنوان شعار سال تعیین کرده‌اند که تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها موظف هستند برای تحقق این هدف بزرگ به شکل جهادی و شبانه‌روزی تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37356
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 62 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.