• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

سفر مدیرعامل، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مدیر عامل در امور استانها وشبکه فروش بانک تجارت به استان کرمانشاه

  • کد خبر : 35257
  • 17 اردیبهشت 1402 - 11:41
سفر مدیرعامل، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مدیر عامل در امور استانها وشبکه فروش بانک تجارت به استان کرمانشاه

مدیرعامل بانک تجارت ، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مدیر عامل در امور استانها وشبکه فروش بانک تجارت در سفری دو روزه به استان کرمانشاه ، ضمن حضور در گردهمایی و جلسه دیدار با مدیران و کارکنان شعب استان کرمانشاه و بازدید از دو شعبه کارمندان و فردوسی شهر کرمانشاه، با مشتریان ارزنده بانک […]

مدیرعامل بانک تجارت ، نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مدیر عامل در امور استانها وشبکه فروش بانک تجارت در سفری دو روزه به استان کرمانشاه ، ضمن حضور در گردهمایی و جلسه دیدار با مدیران و کارکنان شعب استان کرمانشاه و بازدید از دو شعبه کارمندان و فردوسی شهر کرمانشاه، با مشتریان ارزنده بانک در استان دیدار و از شرکت‌های پتروشیمی کرمانشاه و سیمان مدلل بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار میلکان ، مدیرعامل بانک تجارت و هئیت همراه در سفر دو روزه به استان کرمانشاه با کلیه پرسنل استان دیدار کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار که در سالن قصرشیرین هتل پارسیان کرمانشاه وبا حضور کلیه پرسنل استان برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت پذیرفته ، دستیابی به اهداف ابلاغی ومدیریت منابع ومصارف را مهمترین رکن بانکداری توصیف کرد.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در ادامه مشکلات سیستم در بانک تجارت را به عنوان یکی از چالش‌های بزرگ بانک برشمرده که امضای قرارداد با شرکت پشتیبان و تلاش همکاران در مدیریت امور معاونت فناوری اطلاعات را در جهت انتقال حساب‌ها و سامانه‌ها شایسته تقدیر دانست.

وی ، جذب منابع و سود آوری را دومولفه اصلی در صنعت بانکداری برشمرد که به منظورکاهش ریسک تمرکز وافزایش پایه مشتریان ، توجه ویژه به بانکداری خرد را بسیار حیاتی وجزو برنامه های اصلی بانک در سالجاری برشمرد.

مدیرعامل بانک تجارت خاطر نشان ساخت در کنار توجه ویژه به مشتریان بزرگ شرکتی و تلاش در جهت حفظ وارتقا آنان ، افزایش تعداد پایه مشتریان بر اساس اصول بانکداری جامع بایستی جزء برنامه های اصلی مناطق قرارگیرد.

در ادامه این مراسم شریفیان ، نائب رئیس هیئت مدیره بانک نیز ، تاکید کرد: باید منابع و مصارف بانک را در نظر بگیریم و مطابق با رفتار مشتری با او برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه های آموزشی که برگزار می شود باید نماد بیرونی و عملیاتی داشته باشد.

نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت ضمن تقدیر از عملکرد بانک تجارت منطقه کرمانشاه به واسطه رشد‌های مناسبی که در بخش‌های مختلف داشت به نقد برخی از شاخص‌هایی پرداخت که نیاز به تلاش بیشتر مدیران شعب و کارکنان دارد.

شریفیان در ادامه به تشریح برخی سیاست های پیش روی بانک تجارت برای پیشبرد اهداف و رشد سهم این بانک از اقتصاد پرداخت.

نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت در خاتمه این دیدار ،خاطرنشان ساخت: سیاست‌ بانک مرکزی کشور شرایطی انقباضی را برای بانک ها به وجود آورده است که باید برای تسهیلات و دادن امتیاز به مشتریان هزینه فایده و سود آوری بانک را در نظر بگیریم.

معاون مدیرعامل در امور استانها وشبکه فروش بانک تجارت نیز با بیان اینکه با توجه به قطبیت کرمانشاه در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و قابلیت‌هایی که دارد گفت: باید شرایطی فراهم شود که با تقویت این بخش‌ها به اهداف بانک دسترسی پیدا کنیم.

سیامک جعفری بیان داشت: ایجاد اشتعال به عنوان یکی از دغدغه های استان می تواند به بانک به عنوان یک واحد اقتصادی کمک کند. اشتغال رونق پیدا کند منابع مالی به وحود خواهد آورد که سهمی از آن نیز به بانک ما می‌رسد.

مدیریت امور شعب منطقه کرمانشاه در جلسه دیدار با مدیران و پرسنل ضمن خیر مقدم به مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه کرمانشاه را استانی با پتانسیل و ظرفیت بالا خواند و گفت: علیرغم تمام فرصت های کشاورزی، صنعتی، تجارت و خدماتی این استان با واسطه جنگ و عوامل بعد از جنگ که برای این استان مرزی با چالش‌های زیادی روبرو بوده که موجب عقب افتادگی اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال در این استان شده است.

حسین واحدی تصریح کرد: طی یک سال گذشته با استراتژی و برنامه ریزی که با همکاران داشته ایم سعی در ارتقاع رتبه‌های استان در حوزه های مختلف کرده‌ایم و در بخش‌هایی نیز به نتیجه رسیده ایم و رتبه استان را در شاخص‌های کلی از رتبه هفت به رتبه چهار ارتقاء داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در یک سال اخیر بر آموزش کاربردی مدیران و پرسنل شعب تمرکز شده است افزود: بازاریابی سرشاخه‌ای مشتریان بزرگ یکی از راهکارها برای جذب مشتریان جدید است تا بتوانیم در بین اصناف و تجار یک زنجیره و شبکه را تشکیل دهیم.

در میانه مراسم تعدای از روسای شعب منطقه ضمن حضور در جایگاه پیشنهاداتی در خصوص سیستم ها وسامانه های بانک ،طرح های اعتباری ، اعتبارات ومطالبات بانک بیان کردند .

در خاتمه این مراسم باشکوه از تعدادی از روسای شعب برتر استان که به اهداف ابلاغی دست پیدا کرده بودند ، توسط مدیر عامل وهیئت همراه تجلیل شد.

گزارش تصویری سفر دو روزه مدیرعامل بانک تجارت و هیئت همراه به استان کرمانشاه را در پایگاه خبری میلکان ببینید

سفر دو روزه مدیر عامل بانک تجارت به استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.