• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
توافقات خوب برای توسعه امکانات و تجهیزات هلال احمر استان کرمانشاه

اختصاص بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و آمبولانس به هلال احمر استان

  • کد خبر : 37378
  • 05 اردیبهشت 1403 - 14:26
اختصاص بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و آمبولانس به هلال احمر استان

در نشستی با حضور استاندار کرمانشاه و رئیس سازمان امداد و نجات کشور توافقاتی راهبردی و اثربخش برای توسعه امکانات و تجهیزات هلال احمر استان صورت گرفت و اجرای این توافقات بزودی عملیاتی و اجرایی می شود. به گزارش میلکان؛ محمد طیب صحرایی در این نشست با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های خاص […]

در نشستی با حضور استاندار کرمانشاه و رئیس سازمان امداد و نجات کشور توافقاتی راهبردی و اثربخش برای توسعه امکانات و تجهیزات هلال احمر استان صورت گرفت و اجرای این توافقات بزودی عملیاتی و اجرایی می شود.

به گزارش میلکان؛ محمد طیب صحرایی در این نشست با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های خاص استان برای تبدیل شدن به قطب منطقه غرب هلال احمر اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره به عنوان قطب منطقه غرب کشور مطرح بوده است و در حال حاضر هم در تلاشیم که استان در زمینه های مهم از جمله خدمات رسانی و جایگاه هلال احمر ارتقا یابد و به سطح مطلوب برسد.

وی تصریح کرد: قطب بودن استان در بحث هلال احمر برای ما اولویت دارد و لازم است که در زمینه توسعه امکانات و تجهیزات آن مرکز منطقه باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به کوهستانی بودن استان و اشتیاق مردم کرمانشاه و بسیاری دیگر از استانها برای کوهنوردی و بهره مندی از لذت های این تفریح سالم خواستار ایجاد ایستگاه های آموزشی با نصب تابلوهای شکیل و جدید و ایجاد مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات در استان شد تا حوادث کوهستان هم به کمترین اندازه برسد.

صحرایی همچنین گفت: برای ساخت سریال از حوادث مختلف استان آمادگی کامل داریم که این سریال می توانند روایتگر انواع توانمندی ها و امکانات و آمادگی اعضای هلال احمر برای کمک به حوادث و در عین حال ظرفیت های گردشگری و کوهستان استان باشد و ما در این زمینه آماده توافق هستیم.

در این نشست رئیس سازمان امداد و نجات کشور نیز گفت: باور و اعتقاد دارم که استان کرمانشاه در بسیاری از ظرفیت ها و مزیت ها بی نظیر است و گاهی نمونه این داشته ها و ظرفیت ها در کشور و حتی جهان نیز دیده نمی شود.

بابک محمودی ادامه داد: با توجه به این ظرفیت ها و امکانات تلاش می کنیم که تجهیزات مناسبی به استان کرمانشاه اختصاص یابد.

وی بیان داشت: خوشبختانه طی چند مدت گذشته اقدامات خوب و مناسبی برای توسعه امکانات فضای هلال احمر شکل گرفته زیرا این اقدامات برای ما اولویت دارد.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: در زمینه جذب و استخدام در هلال احمر استان سومین استان کشور هستیم و در یک سال ۲۴۵ نفر استخدام شدند.

در این نشست توافقات خوبی در زمینه توسعه امکانات و تجهیزات به پایگاه های هلال احمر از جمله اختصاص بیش از ۳۰ دستگاه خودرو، ۷ آمبولانس و ۵ کشنده ولوو حاصل شد و با توافقات شکل گرفته مقرر شد که اختصاص خودروها تا پایان سال به ۵۰ تا ۶۰ دستگاه افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37378
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 63 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.