• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
در مسیرجاده دالاهو به سرپل ذهاب  اتفاق افتاد؛

مرگ خرس قهوه ای در برخورد با خودرو

  • کد خبر : 255
  • 23 مهر 1395 - 23:43

سرویس اجتماعی – یک قلاده خرس قهوه ای ماده در جاده کرند به اسلام آباد غرب نزدیک روستای سرمیل بر اثر برخورد با خودروی سنگین ازبین رفت. به گزارش میلکان آنلاین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو در گفتگو با  پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران گفت: نخستین شاهدان حادثه […]

سرویس اجتماعی – یک قلاده خرس قهوه ای ماده در جاده کرند به اسلام آباد غرب نزدیک روستای سرمیل بر اثر برخورد با خودروuntitled-1ی سنگین ازبین رفت.

به گزارش میلکان آنلاین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو در گفتگو با  پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران گفت: نخستین شاهدان حادثه دو توله خرس را همراه خرس ماده مشاهده کرده اند که بر بالای لاشه مادر خود ایستاده بودند و پس از اضافه شدن جمعیت ترسیده و به میان درختان فرار کرده اند.

علی اشرف علیپور اظهار داشت: راننده خودرو پس از برخورد با خرس توقف نکرده بنابراین شناسایی نشده است.

محور کرند – اسلام آباد غرب اخیرا دوبانده شده و وسط جاده بلوک های سیمانی یکسره و متصل به هم قرار گرفته است.

علیپور گفت: متاسفانه علی رقم مکاتبات متعدد با اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هیچ معبر و منفذی برای عبور حیات وحش و حتی انسان ها در این محور تعبیه نشده و بلوک های سیمانی عبور از عرض جاده را برای حیوانات بسیار سخت نموده و احتمال تصادفات جاده ای را افزایش داده است.

حداقل اقدام موثر در این رابطه این است که در فواصل معین مابین بلوک ها فاصله ای برای عبور جانوران و حتی انسان ها تعبیه شود تا برای عبور از عرض جاده مجبور به توقف و پریدن از روی بلوک ها نباشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.