• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فرماندار صحنه:

با اهمیت به نکات بهداشتی مانع شیوع کرونا در شهرستان شویم

  • کد خبر : 17750
  • 03 اسفند 1399 - 7:27
با اهمیت به نکات بهداشتی مانع شیوع کرونا در شهرستان شویم

فرماندار صحنه گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانع شیوع موج چهارم کرونا در شهرستان صحنه شویم.   به گزارش میلکان آنلاین، علیرضا حیدری با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و خطر این ویروس هنوز جدی است گفت : قدرت سرایت کرونای جهش یافته چندبرابر شده که بیشتر در کمین جوانان و نوجوانان […]

فرماندار صحنه گفت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانع شیوع موج چهارم کرونا در شهرستان صحنه شویم.

 

به گزارش میلکان آنلاین، علیرضا حیدری با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و خطر این ویروس هنوز جدی است گفت : قدرت سرایت کرونای جهش یافته چندبرابر شده که بیشتر در کمین جوانان و نوجوانان است و برای قطع زنجیره شیوع کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک ضرورت دارد.

حیدری ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا اظهار کرد: شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این شرایط عادی انگاری کرونا بسیار خطرناک است.

فرماندار صحنه با اشاره به روزهای پایانی سال افزود:نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش خصوصی و دولتی باید با جدیت و قدرت بیشتر تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد:اصناف بعنوان مهم ترین رکن مقابله با کرونا در شهرستان باید نه تنها خود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، بلکه وظیفه دارند به مشتریانی که فاقد ماسک هستند خدمات ارایه نکنند.

فرماندار صحنه افزود: تداوم فرهنگ‌سازی و آموزش از طریق رسانه ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیشگیری از عادی‌انگاری کرونا در دستور کار قرار گیرد.

حیدری طرح شهید سلیمانی را در شهرستان صحنه موفق خواند و تصریح کرد:طرح شهید سیلمانی به همت ناحیه مقاومت سپاه ، سایر ادارات و نهادها در سطح شهرستان با موفقیت کامل اجرا شد و همین امر سبب شد که وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

این مسوول گفت:  ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای انگلیسی مشاهده شد نوع جهش یافته این ویروس است که با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می کند و بنابراین نیاز به مراقبت جدی و رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.