• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
شهردار کرمانشاه:

بالاترین ایثار، ایثار از خود گذشتگی برای اعتقاد است

  • کد خبر : 22693
  • 28 بهمن 1400 - 20:03
بالاترین ایثار، ایثار از خود گذشتگی برای اعتقاد است

‍ شهردار کرمانشاه گفت: بالاترین ایثار، ایثار از خود گذشتگی برای اعتقاد است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرداری کرمانشاه که با حضور هاشم درویشی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، کورس رستم‌پور مدیرکل حراست، حسین جلیلی رئیس سازمان فرهنگی […]

شهردار کرمانشاه گفت: بالاترین ایثار، ایثار از خود گذشتگی برای اعتقاد است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرداری کرمانشاه که با حضور هاشم درویشی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، کورس رستم‌پور مدیرکل حراست، حسین جلیلی رئیس سازمان فرهنگی و سرهنگ سیروس قاسمی فرمانده بسیج حوزه ۶ کارمندی برگزار شد، اظهار داشت: در انسان غریزه های وجود دارد که این غریزه ها عامل حیات انسان و انگیزه زندگی است.

وی یکی از این غریزه ها را حب نفس بیان کرد و افزود: این غریزه یعنی هر انسانی خود را دوست دارد و غریزه دوم، دوست داشتن دیگری است که تکامل این دو غریزه یعنی انگیزه زندگی.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه تصریح کرد: حال یک انسان برای دوست داشتن دیگری، پا روی غریزه اول خود یعنی حب نفس می‌گذارد، کاری که شهدا و ایثارگران ما انجام دادند و برای عشق به اسلام، انقلاب، نظام و مردم با فدا کردن خود، بفکر آرامش و آسایش و امنیت کنونی ما بودند.

نوروزی با بیان اینکه فداکاری این عزیزان به هیچ عنوان قابل جبران نیست گفت: هرکاری که ما برای خانواده این عزیزان انجام دهیم ذره ای از فداکاری آنان را جبران نخواهد کرد اما تلاش خواهیم کرد که در حد توانمان حداقل آرامش زندگی آنان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به شرایط سخت زندگی خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: تحمل غم عزیز سخت است اما خانواده معظم شهدا مقاومت و ایستادگی دارند، علاوه بر این خانواده جانبازان باید با از خودگذشتگی شرایط را برای سختی های زندگی یک جانباز فراهم کنند که این نیز ایثار است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه است تأکید کرد: این خدمات تکلیف است و منت آن‌را داریم و مجموعه شهرداری کرمانشاه رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌داند.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه دعای خیر این عزیزان روشنی راه خدمت ما به مردم خواهد بود، خواستار توجه بیشتر خانواده های شهدا و ایثارگران به حیله های دشمنان شد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت آخرین سنگر دفاعی ماست و اگر دشمن بخواهد این فرهنگ را از بین ببرد، از طریق خانواده شهدا و ایثارگران اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران بعنوان یک الگو در جامعه باید نقش آفرینی کنند خاطرنشان کرد: مسؤلیت بزرگی بردوش این عزیزان است و باید همچون گذشته با مراقبت از رفتارها، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

در پایان از پرسنل خانواده شهید و ایثارگر شهرداری کرمانشاه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=22693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.