• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله در روز طبیعت در بین گردشگران

  • کد خبر : 24114
  • 19 فروردین 1401 - 20:46
توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله در روز طبیعت در بین گردشگران

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله در روز طبیعت توسط محیط بانان و سمن های محیط زیستی در سطح استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ احد جلیلیان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله توسط محیط بانان […]

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله در روز طبیعت توسط محیط بانان و سمن های محیط زیستی در سطح استان خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین؛ احد جلیلیان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله توسط محیط بانان در سطح استان در روز انس با طبیعت خبر داد.

جلیلیان گفت: با تلاش محیط بانان و سمن های محیط زیستی در سطح استان و بمنظور فرهنگسازی و جلوگیری از رهاسازی زباله در طبیعت، بیش از ۳۰۰۰ کیسه زباله در روز انس با طبیعت در بین گردشگران توزیع شد.

وی حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه همگانی بیان کرد و افزود: ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین مردم می تواند پایه گذار طبیعتی عاری از زباله باشد و همه مردم باید در حفظ طبیعت کوشا باشند تا آیندگان بتوانند از آن نیز بهره مند شوند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مهمترین گام در حفظ محیط زیست آشنا نمودن و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین آحاد مردم است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در پایان گفت: عادت غلط و ناشایست ریختن زباله در خارج از سطل های آن، حق داشتن محیط زیست سالم و پاکیزه را از دیگران سلب می کند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.