سیمـان غرب با مدیریت و برنامهریزیهای مسـعود جلیلیان، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره موفق به کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد تا برگ زرینی دیگر به افتخارات این واحد تولیدی در کرمانشاه بیفزاید.
به گزارش خبرنگار میلکان، آیین اعطای لوح و تندیس واحد برتر رعایت حقوق مصرفکنندگان استان کرمانشاه با حضور فرهیدزاده معاون وزیر صمت، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، محمدی معاونت امور اقتصادی استانداری، دارابی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران کل، مدیران صنایع منتخب و ادارات استان در مورخ ۲ اسفند ماه جاری برگزار گردید.
بنابر این گزارش ازسوی سـازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نظر به اقدامات موثر و عملکرد روبه رشد شرکت سیمان غرب از شرکتهای تابعه هلدینگ سیمان فارس و خوزستان شرکت سرمایه و هلدینگ سیمان تامین (سیتا) در راستای حمایت از خریداران و استفاده کنندگان محصولات با کیفیت تولیدی خود، موجبات دریافت لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه را فراهم نموده و تندیس زرین این همایش به مسعود جلیلیان ،مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان غرب اعطا گردید.
جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان مردمیترین جایزهای است که در حوزه صنعت، معدن و تجارت و بازار در کشور طی ۲۳ سال گذشته به بنگاههای اقتصادی و شرکتها اهدا شده است چرا که شاخصهها و معیارهای ارزیابی در این جایزه کاملا بر مبنای شبکه مسائل مصرف کنندگان بوده و در ارزیابی این شرکتها و بنگاهها کیفیت خدمات پس از فروش به مشتریان یکی از نکات اصلی ارزیابی همواره در سنجشها قرار داشته است.
سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان با همکاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت پس از ارزیابیهای صورت گرفته توسط کمیته فنی اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان، از مجموعه سیمان غرب به عنوان یکی از واحدهای برتر تولیدی واجد شرایط دریافت تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان در سطح استانی تقدیر و تندیس و لوح افتخار این همایش به مسعود جلیلیان ،مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت اهدا گردید .
مسعود جلیلیان ،مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان غرب در حاشیه ی این مراسم عنوان کرد: رضایت مشتریان سیمان غرب و رعایت حقوق آنها در خط اول ارزش های سازمان ما قرار دارند.
وی گفت:شرکت سیمان غرب که بعنوان واحد تولیدی منتخب با گذر از فیلتر و ارزیابی سازمان حمایت موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان شده است همواره با پژوهش کارشناسان خود و افکار سنجی در راستای بهبود روشها و فرایند ارزیابی با پایش و سنجش میزان رضایت مشتریان عملکرد خود را ارتقاء خواهد داد.