• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه صورت گرفت؛

تشکیل ۴۵ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲/ رسیدگی به ۶۶۹ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

  • کد خبر : 24126
  • 19 فروردین 1401 - 21:08
تشکیل ۴۵ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲/ رسیدگی به ۶۶۹ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از رسیدگی به ۶۶۹ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای استان در ۴۵ جلسه كميسيون مواد ۱۱ و ۱۲ خبر داد. به گزارش میلکان ؛   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: كميسيون هاي مواد ۱۱ و ۱۲ به […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از رسیدگی به ۶۶۹ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده ای استان در ۴۵ جلسه كميسيون مواد ۱۱ و ۱۲ خبر داد.

به گزارش میلکان ؛   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: كميسيون هاي مواد ۱۱ و ۱۲ به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

فریبرز کرمی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۶جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر و تعداد ۱۹ جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر، تشکیل شده است.

وی گفت: جلسات کمیسیون ماده ۱۲برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برون شهری برگزار می شود و بر همین اساس در سال گذشته ۱۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ در حوزه شرکتهای حمل و نقل کالا تشکیل و به ۱۱۳ پرونده تخلف رسیدگی شده که ۷۷ شرکت جریمه، ۵ شرکت تذکر، ۳۰ شرکت برائت و ۱ شرکت حمل و نقل کالا غیرفعال شده است.

کرمی افزود: ۵ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ نیز جهت رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافر تشکیل شده که در این جلسات به ۲۹ تخلفات رانندگان حوزه مسافر رسیدگی شده که در این جلسات ۱۹ شرکت تبرئه، ۹ شرکت جریمه، ۱ شرکت تذکر داده شده است.

کرمی ادامه داد: تعداد برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ در مجموعه ۲۶ جلسه برگزار و به تخلف ۵۲۷ راننده بخش کالا و مسافر رسیدگی و مورد اتخاذ تصمیم لازم قرار گرفته اند که در این خصوص در حوزه رانندگان کالا تعداد ۱۷ جلسه به تخلف ۳۹۶ راننده رسیدگی شده که ۳۴۶ راننده تذکر، کارت هوشمند ۳۹ راننده غیرفعال و ۱۰ راننده تبرئه شدن و در حوزه رانندگان حمل و نقل مسافربری تعداد ۹جلسه تشکیل و به تخلف ۱۳۱ راننده رسیدگی شد که ۷۳ راننده تذکر، کارت هوشمند ۴۰ راننده غیرفعال و ۱۸ راننده تبرئه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص راي صادره در اين جلسه اعلام کرد: با توجه به اختیارات تفویض شده به استان، برای رانندگانی که دارای تخلف حمل و نقلی بوده اند تعلیق چند ماهه کارت هوشمند رانندگان در نظر گرفته شد و آراء مربوطه ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده ای و رضایت آنها، افزود: این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت های بخش حمل و نقل جاده ای برون شهری را دارد لذا شهروندان می توانند با تماس با سامانه ۱۴۱هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.