• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

اوقات کارمندان‌ را تلخ نکنید!

  • کد خبر : 35470
  • 27 اردیبهشت 1402 - 7:19
اوقات کارمندان‌ را تلخ نکنید!

عبدالله مرادی – مدیرمسئول گروه رسانه‌ای میلکان حضور کارکنان دولت، ساعت۶ صبح در محل کار جز نارضایتی سودی نخواهد داشت. بر اساس مصوبه دولت ️ساعات کار ادارات از ابتدای خرداد ۶ تا ۱۳ اعلام شده است. وزارت نیرو این کار را در جهت کاهش مصرف انرژی پیشنهاد می‌دهد و هیئت دولت نیز بدون در نظر […]

عبدالله مرادی – مدیرمسئول گروه رسانه‌ای میلکان

حضور کارکنان دولت، ساعت۶ صبح در محل کار جز نارضایتی سودی نخواهد داشت.
بر اساس مصوبه دولت ️ساعات کار ادارات از ابتدای خرداد ۶ تا ۱۳ اعلام شده است.
وزارت نیرو این کار را در جهت کاهش مصرف انرژی پیشنهاد می‌دهد و هیئت دولت نیز بدون در نظر گرفتن تبعات آن پیشنهاد را مصوب و ابلاغ می‌کند.
اگر کار پژوهشی در سال‌های قبل انجام می‌شد و مشخص می‌کردند که در ساعت اولیه صبح چند نفر به ادارات مراجعه کرده‌اند شاید تصمیم دیگری می‌گرفتند.
با توجه به آمار عجیبی که حدود یک دهه پیشمرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که در خوشبینانه‌ترین حالت، ساعات کار مفید در ایران روزانه حدود دو ساعت است که متوسط ساعات آن در بخش دولتی تنها ۲۲ دقیقه است،چه نیازی است که کارکنان دولت را یک ساعت زودتر به محل کار بدون ارباب رجوع بکشانید؟!
مطمئنا این تغییر ساعت کار، محیط خانوادگی کارکنان را نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و همسران غیر شاغل در بخش دولتی نیز با چالش بیدار شدن صبح مواجه خواهند شد.
با توجه به اعتراضاتی که کارکنان ادارات مختلف به حقوق و مزایا دارند نارضایتی از ساعت کار نیز مزید بر علت خواهد شد گاهی اوقات این نارضایتی امکان دارد به مصرف بیش از پیش انرژی نیز منجر گردد.
دولت می‌تواند در راستای ایجاد رضایت مندی و بالا بردن انگیزه کار، ساعت شروع کار را با توجه به اینکه در ساعت رسمی کشور تغییر نداشته‌ایم همان ساعت ۷ و ساعت پایان کار را ۱۳ اعلام کند تا هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی شده باشد و هم رضایت مندی کارکنان و خانواده آنها را نیز در پی‌ داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.