• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

دوازده مهرماه آخرین مهلت شرکت در رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی کرمانشاه

  • کد خبر : 21272
  • 03 مهر 1400 - 7:31
دوازده مهرماه آخرین مهلت شرکت در رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی کرمانشاه

دومین جلسه شورای راهبری  رویداد کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی استان با حضور مسئولین و حامیان رویداد برگزار شد.مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه در این جلسه از تمدید مهلت ارسال ایده به دبیر خانه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ بهمن فرهادی، معاون پژوهشی و اجرایی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه  رازی، ضمن خیر مقدم […]

دومین جلسه شورای راهبری  رویداد کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی استان با حضور مسئولین و حامیان رویداد برگزار شد.مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه در این جلسه از تمدید مهلت ارسال ایده به دبیر خانه خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین؛ بهمن فرهادی، معاون پژوهشی و اجرایی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه  رازی، ضمن خیر مقدم به حاضرین، بر حمایت پردیس کشاورزی از رویداد تاکید کردند.
در ادامه دکتر مهدی طلایی مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه گزارش کاری آماده سازی مقدمات برگزاری رویداد را به حامیان ارائه کرد.
مهدی طلایی با اشاره به استقبال خوب و ثبت  نام طیف های مختلف از رویداد گفت: تا کنون بیش از چهل نفر برای شرکت در رویداد ثبت‌نام کرده و ایده ارایه داده ان که در ۱۳ بخش و حوزه تخصصی دسته بندی شده اند.
وی افزود: با توجه به استقبال خوب علاقمندان مهلت ارسال ایده ها و ثبت نام برای شرکت دررویداد تا ۱۲مهرماه  تمدید شد و سامانه ثبت نام  فقط تا پایان این زمان  باز و فعال است.‌ پیش از این رویدادی استارتاپی جامع ای در حوزه های کشاورزی در استان برگزار نشده است.‌ برای این رویداد گروه های مختلف علاقمند به فناوری های جدید و کشاورزی  می‌توانند شرکت کنند.
طلایی با اشاره به اینکه رویداد های استارتاپ ویکند در سراسر دنیا  سه روز آخر هفته برگزار میشود. ما به نحوی این مسئله را بومی سازی کردیم و رویداد در پنج رو برگزار خواهد شد.
مدیر مرکز استارتاپ توضیح داد: رویداد پنج روزه تعریف شده، رویداد اول رویداد در پردیس کشاورزی دانشگاه رازی افتتاحیه و ایده پردازی اولیه برگزار خواهد شد. در روز دوم  در مکان کارخانه نو‌آوری بر روی خلاقیت و سرمایه پذیری ایده ها کار خواهد شد و به تیم ها آموزش های لازم داده میشود.
وی ادامه داد: در روز سوم رویداد در پارک علم فناوری کرمانشاه ایده ها به سمت مدل کسب و کار  سرمایه گذار پذیر آموزش داده میشوند. در دو روز پایانی رویداد در مرکز استارتاپ استان، واقع در پردیس دانشگاه رازی در قالب دورهمی، ارائه‌ ایده ها و اختتامیه برگزار خواهد شد.

در ادامه  جلسه مهرابی مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی‌ استان کرمانشاه به اهمیت فضای آنلاین رویداد گفت:باتوجه به اهمیت پروتکل های بهداشتی و حضور دوستانی از خارج از استان و جنبه بین المللی رویداد حتما باید فضای حضور آنلاین فراهم باشد.
مهرابی ادامه داد: جنبه ترویجی این رویداد برای ما بسیار اهمیت دارد.که مدیران استانی وکشوری  با فضای استارتاپی آشنا شوند. ما باید توجه مدیران کشوری معطوف به پتاسیل های استان کرمانشاه آشنا شوند و انتظار داریم در سال آینده سالانه هر حداقل پنچ استارتاپ فعل داشته باشیم و از کسب و کار نوپا و ایده‌ها‌حمایت‌کنیم.

امیر یاوری ریس سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی استان گفت: سازمان نظام مهندسی شبکه  خدمات اطلاعاتی جامع ای از نخبگان، مشاوران و متخصیصن را دارد و می‌توانند به عنوان مربی و مشاوره همراه  تیم های شرکت کننده باشند وهمچنین در کار ترویجی فعالیت کنند.

در ادامه وحید نوری مدیر کارخانه نوآوری کرمانشاه، با ابزار خوشحالی در خصوص همراهی در این رویداد گفت:فراهم شدن بستر آنلاین  به بازدهی رویداد کمک میکند و فرصت ارائه ایده در اختیار افراد بیشتری قرار میگیرد و ایده ها شانس دیده شدن را دارند.
وی در ادامه گفت: فضای کارخانه نوآوری آماده ارائه خدمات به استارتاپ ها و ایده ها وکسب وکار های نوپا است.

خوش خو به عنوان نمایند پارک علم فناوری با اشاره به  رسالت پارک علم فناوری‌  گفت: پارک علم فناوری نهایت تلاش خود را برای  همراهی ایده ها و کسب وکار های نوپا دارد. به ایده‌ها کمک می‌کند به کسب وکار های موفق  تبدیل شوند.
وی درادامه پیشنهاد داد: داوران و مشاورین افرادی اگاه و مسلط به  فضای کاری و تبدیل ایده ها به کسب وکار فعال باشند.
در ادامه مهندس سنجابی رییس کانون کار آفرینان کشور افزود: کانون کار آفرینان  به عنوان حامی همراه رویداد است و همچنین میتواند تجربیات کارآفرینان با سابقه در اختیار جوانان گذاشت  به آن ها برای  فراهم شدن فضای کسب وکار کمک کنند.

میلاد تیرانداز به عنوان تسهیلگر رویداد گفت:با اشاره به آگاهی بر فضای ارتباطی و رسانه ای   و یکی از مهم ترین دلایلی‌ نحوه برگزاری رویداد به صورت بین المللی گفت:به عنوان تسهیلگر تصمیم‌ داشتم پیام این رویداد و پتاسیل استان کرمانشاه به گوش  تمام مخاطبان و مسئولین کشوری برسانیم.
وی ادامه داد: معتقدیم کرمانشاه در حوزه نوآوری، خلاقیت و تکنولوژی حرف برای گفتن دارد‌ و نخبگان که در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی دارد  شناسایی و معرفی کنیم. وکمک کنیم به تجاری سازی ایده برسند.
تیرانداز ادامه داد: این رویداد جایی است که نوآوری و کشاورزی باهم ادغام می‌شود.تا بستر و ابزار تکنولوژی محور برای استان رقم بزند.
وی افزود:یکی از مهم ترین اقداماتی که برای این رویداد انجام شد.تشکیل  اتاق رسانه ای  به منظور ارتباط بهتر رسانه های با استارتاپ ها بود.
تسهیلگر رویداد درپایان گفت:ما معتقدیم که این رویداد با کمک مسئولین و حامیان رویداد آنچنان با کیفیت  برگزار خواهد شد که خروجی بسیار مفیدی برای استان خواهد داشت.

در پایان این جلسه مصوب شد بستر حضور مجازی مسئولین ، همرامان وشرکت کنندگان رویداد فراهم شود و همچنین حامیان رویداد از ایده های برتر حمایت کنند و به شرکت کنندگان آموزش ها لازم در خصوص برنده سازی،  ارتباط سرمایه گذاری و معرفی ایده های  سرمایه پذیر آموزش داده شود. و حامیان و همراهمان رویداد  تیم منورینگ  و داوران رویداد رو تکمیل و معرفی کنند.

 

خبرنگار:رضوان شاه آبادی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.