• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
استاندار کرمانشاه گفت:

 در سال گذشته ۱۹۳ واحد تولیدی راکد با رفع مشکلات احیا و هزار و ۸۰۷ نفر مشغول به کار شدند

  • کد خبر : 10124
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:16
 در سال گذشته ۱۹۳ واحد تولیدی راکد با رفع مشکلات احیا و هزار و ۸۰۷ نفر مشغول به کار شدند

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در سومین کارگروه تسهیل و‌ رفع موانع تولید از کسب رتبه برتر استان در زمینه احیای واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار داشته ایم ستاد عملکرد خوبی داشته است و موفقیت کسب شده برای حمایت از واحدهای تولیدی مرهون زحمات و همراهی سیستم بانکی نیز هست که انتظار […]

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در سومین کارگروه تسهیل و‌ رفع موانع تولید از کسب رتبه برتر استان در زمینه احیای واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار داشته ایم ستاد عملکرد خوبی داشته است و موفقیت کسب شده برای حمایت از واحدهای تولیدی مرهون زحمات و همراهی سیستم بانکی نیز هست که انتظار داریم این همراهی استمرار داشته باشد.

وی افزود:پیگیری مستمر و اجرای مصوبات این ستاد برای رفع مشکلات واحدهای غیرفعال از جمله تأمین نقدینگی در دستور کار ستاد قرار دارد و احیای ۱۹۳ واحد تولیدی راکد در استان کاری قابل تقدیر است و از مدیریت و مجموعه همکاران سازمان صمت نیز تشکر می کنم.

استاندار کرمانشاه به لزوم تلاش جهادی و‌ مضاعف در سال جهش تولید برای تداوم روند توسعه و پیشرفت و کاهش نرخ بیکاری اشاره کرد و تصریح کرد: این ستاد باید بستر لازم برای جهش تولید فراهم کند و در رفع موانع تولید اهتمام و عزم جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با تأمین سرمایه  در گردش واحدهای تولیدی توانستیم ۳ هزار و ۶۰۰ شغل را تثبیت کنیم و ریزش نیروی کار نیز نداشته باشیم.

بازوند در خاتمه احیای واحدهای راکد تولیدی را نماد اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: برای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر افزایش اشتغالزایی، رونق و‌ جهش تولید بر اساس اسناد توسعه ای استوار و محکم حرکت و از تمامی ظرفیت ها و امکانات استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.