• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
شهردار کرمانشاه:

اصل جوانمردی در شهدا نمود داشت

  • کد خبر : 20770
  • 29 تیر 1400 - 5:39
اصل جوانمردی در شهدا نمود داشت

‍ شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تقویت جوانمردی در جامعه گفت: اصل جوانمردی در شهدا نمود داشت. به گزارش میلکان سعید طلوعی در مراسم رونمایی از پروژه‌های فرهنگی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدامات فرهنگی و اجتماعی با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی در […]

شهردار کرمانشاه با اشاره به اهمیت تقویت جوانمردی در جامعه گفت: اصل جوانمردی در شهدا نمود داشت.

به گزارش میلکان سعید طلوعی در مراسم رونمایی از پروژه‌های فرهنگی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدامات فرهنگی و اجتماعی با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهر کرمانشاه به صورت گسترده انجام نشد.

وی با اشاره به نصب نخستین پلاک افتخار در شهر کرمانشاه افزود: شهیدان، قهرمانان و قاریان قرآن الگوهای جامعه هستند که باید در حوزه فرهنگی این الگوها را به مردم معرفی کرد.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: نصب پلاک بر سر درب خانه‌های حافظان قرآن برای الگو شدن آن‌ها برای جوانان در جامعه ضروری است.

طلوعی با اشاره به خانه فاطمی در کرمانشاه گفت: این خانه از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی محل روضه و برگزاری جلسات قرآن و مناسبت‌های مذهبی بوده که در واقع زیر ساخت جمهوری اسلامی ایران این خانه‌ها است.

وی با اشاره به فرهنگ جوانمردی افزود: جوانمردی و مهمان نوازی ۲ ویژگی مردم کرمانشاه بوده که در کشور زبانزد است، در صورت تقویت جوانمردی بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

طلوعی با بیان اینکه تأسیس بنیاد جوانمردی در کرمانشاه می‌تواند مفید واقع شود، گفت: اصل جوانمردی را می‌توان در شهدا دید، زیرا که آن‌ها در زندگی خود تمامی شئونات جوانمردی را رعایت می‌کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.