• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

قاتل فراری در لرستان دستگیر شد

  • کد خبر : 20760
  • 28 تیر 1400 - 18:33
قاتل فراری در لرستان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری بعد از گذشت دوماه از وقوع قتل در یکی از استان های همجوار خبرداد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این پرونده اظهارکرد: حدود دو ماه پیش در محله جعفر آباد کرمانشاه درگیری رخ داد […]

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری یک قاتل فراری بعد از گذشت دوماه از وقوع قتل در یکی از استان های همجوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این پرونده اظهارکرد: حدود دو ماه پیش در محله جعفر آباد کرمانشاه درگیری رخ داد که منجر به قتل دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

وی تصریح کرد: پس از حضور ضابطین دستگاه قضایی در محل و انجام تحقیقات مشخص شد که فردی به دلیل اختلافات مالی اقدام به تیراندازی مسلحانه و قتل دونفر و زخمی کردن یک رهگذر کرده است.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: قاتل به محض وقوع این قتل از محل متواری شده و تلاش ضابطین دستگاه قضایی برای دستگیری او ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با رصد اطلاعاتی پلیس استان این فرد در مخفیگاهش در شهرستان درود استان لرستان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

کرمی در خاتمه ضمن هشدار به مجرمین حرفه ای و سابقه دار در استان، اعلام کرد: مجرمین بدانند در هر جایی که باشند نمی توانند از چنگال قانون فرار کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.