• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

اسکواش کرمانشاه ۳۰ سال در انتظار خانه دار شدن

  • کد خبر : 20753
  • 28 تیر 1400 - 7:53
اسکواش کرمانشاه ۳۰ سال در انتظار خانه دار شدن

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه گفت : اسکواش کرمانشاه پس از ۳۰ سال در انتظار احداث یک سالن چهار کورته استاندارد است. به گزارش میلکان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اردشیر خسروی رئیس هیات اسکواش کرمانشاه با اشاره به انتشار رتبه بندی جدید هیات‌های استانی توسط فدراسیون، گفت : طبق این رتبه بندی هیات اسکواش […]

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه گفت : اسکواش کرمانشاه پس از ۳۰ سال در انتظار احداث یک سالن چهار کورته استاندارد است.

به گزارش میلکان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اردشیر خسروی رئیس هیات اسکواش کرمانشاه با اشاره به انتشار رتبه بندی جدید هیات‌های استانی توسط فدراسیون، گفت : طبق این رتبه بندی هیات اسکواش کرمانشاه برای اولین بار در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.

او گفت : تا حدود دو سال پیش جایگاه هیات اسکواش استان در کشور ۲۳ بود، اما از زمانی که آن را تحویل گرفته ایم با فعال‌سازی کمیته‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف و افزایش قابل توجه ورزشکاران، جایگاهمان را ارتقاء داده ایم.

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه افزود: خوشبختانه در حال حاضر توانسته ایم جایگاه شایسته و در خور شانی در اسکواش کشور داشته باشیم و حتی امسال با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش مردان در لیگ دسته اول و در بخش زنان در لیگ برتر این رشته شرکت کردیم.

او با اشاره به راه اندازی رشته پدل اسکواش در استان افزود: هرچند مدت زمان کوتاهی است که این رشته را در کرمانشاه فعال کرده ایم، اما در همین مدت هم جزو استان‌های نمونه از نظر عملکرد شده ایم.

خسروی با بیان اینکه در حال حاضر اسکواش تنها در مرکز استان فعال است، ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم سایر شهرستان‌های استان را نیز فعال کنیم که البته این امر مستلزم احداث زیرساخت‌های لازم است.

او افزود: تنها زیرساخت اسکواش در استان سالن دو کورته‌ای است که حدود ۳۰ سال پیش در شهر کرمانشاه احداث شده و اکنون دیگر جوابگوی علاقمندان به این رشته نیست.

رئیس هیات اسکواش کرمانشاه گفت: پارسال توانستیم موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان را برای احداث یک سالن چهار کورته استاندارد بگیریم و از محل اعتبارات سال ۱۳۹۹ حدود ۶۰۰ میلیون تومان هم به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

او با بیان اینکه محل احداث این پروژه در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه جانمایی شده، گفت: باتوجه به اینکه این برای اولین بار است که چنین پروژه‌ای را در استان در حال اجرا داریم، بنابراین برای آن یک مشاور گرفته ایم تا در نهایت طرحی استاندارد را برای احداث پروژه در اختیار ما قرار دهد.

خسروی گفت: امیدواریم برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه بتوانیم امسال هم رقم اعتباری خوبی بگیریم.

این مسئول افزود: احداث این پروژه می‌تواند فرصت میزبانی مسابقات مهم ملی را به کرمانشاه بدهد .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.