• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

ممنوعیت تردد در شهرهای قرمزونارنجی

  • کد خبر : 20744
  • 28 تیر 1400 - 7:42
ممنوعیت تردد  در شهرهای قرمزونارنجی

رئیس پلیس راهور استان: از تشدید برخورد با ترددهای غیرمجاز در شهرهای قرمز و نارنجی در استان خبر داد به گزارش میلکان آنلاین “سرهنگ فضل الله شیری ” درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی اظهار داشت: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه بیشتر شهرهای استان وارد وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شدند […]

رئیس پلیس راهور استان: از تشدید برخورد با ترددهای غیرمجاز در شهرهای قرمز و نارنجی در استان خبر داد

به گزارش میلکان آنلاین “سرهنگ فضل الله شیری ” درخصوص ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز کرونایی اظهار داشت: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه بیشتر شهرهای استان وارد وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شدند ، پلیس راهور محدودیت های ترافیکی را به مورد اجرا گذاشته است.

سرهنگ شیری افزود: سفر از شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی و بالعکس همچنین تردد شبانه در همه شهرها از ساعت ۱۰شب تا ۳بامداددارای ممنوعیت و محدودیت است.

وی بیان کرد: در خصوص شهرهای قرمز ونارنجی ممنوعیت تردد وجود دارد و با توجه به اینکه گیلانغرب جزء شهرهای قرمز محسوب می شود ، لذا خروج از شهرهای قرمزبه هر سمتی ممنوع و دارای محدودیت بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می باشد.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: ان شالله با همکاری مردم هرچه سریعتر از این شرایط عبور کنیم و جادارد از همکاری مردم تاکنون در محدودیت های تردد اعمال شده ، تشکر و قدردانی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.