• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در “کرمانشاه”

  • کد خبر : 20741
  • 28 تیر 1400 - 7:39
کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک در “کرمانشاه”

‍  فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله ۲۳۲ کیلوگرمی تریاک در “کرمانشاه” و دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد […]

‍  فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله ۲۳۲ کیلوگرمی تریاک در “کرمانشاه” و دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد از استان های جنوبی به “کرمانشاه” را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به آنها در ورودی شهر “کرمانشاه” اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک، از دستگیری ۵ نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در ادامه کشفیات امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را حدود یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۰۷ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.
وی در پایان از دستگیری و جمع آوری بیش از هزار معتاد متجاهر نیز در حدود ۴ ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.