• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
فرماندار روانسر:

بیش از ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در روانسر پرداخت شد

  • کد خبر : 17815
  • 05 اسفند 1399 - 6:52
بیش از ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در روانسر پرداخت شد

فرماندار روانسر گفت: برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، تاکنون ۲۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره در این شهرستان پرداخت شده است.   به گزارش میلکان آنلاین؛ به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: این تسهیلات تاکنون به […]

فرماندار روانسر گفت: برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، تاکنون ۲۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره در این شهرستان پرداخت شده است.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: این تسهیلات تاکنون به ۳۴۱ کارفرما و یا واحدهای خوداشتغالی با ۳۶۷ نیروی کار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سهمیه اشتغال پیش بینی شده برای این شهرستان تا پایان سال جاری، یک هزار و ۵۶۵ نفر است که بر اساس ثبت‌های انجام شده در سامانه کارا، تاکنون ۲ هزار و ۲۰۴ مورد آن محقق شده است و رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار روانسر با بیان اینکه برای اشتغال اجازه فرصت سوزی نداریم، اظهار داشت: این شهرستان قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارد که می تواند فرصت های شغلی جدیدی را فراهم کند.

مصطفی زاده اضافه کرد: مدیران باید برای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران، با حذف بروکراسی‌های اداری روند پرداخت تسهیلات را کوتاه کنند.

وی یادآور شد: طی ۲ سال گذشته اقدامات و برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال در استان و همچنین شهرستان روانسر صورت گرفته، ولی باید بدانیم در مقابل جوانان و مردم، همه ما وظیفه داریم با پشتکار و جدیت به این مهم بپردازیم.

فرماندار روانسر گفت: دغدغه کنونی مسوولان کشور اشتغال جوانان و به ‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است که باید با کار جهادی در این حوزه کارنامه مثبتی ارایه کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.