• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

دستگاه هاي خدمات رسان با نوآوري به دنبال مقابله جدي با سرقت ها باشند

  • کد خبر : 16737
  • 01 بهمن 1399 - 7:17
دستگاه هاي خدمات رسان با نوآوري به دنبال مقابله جدي با سرقت ها باشند

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: درست است كه وظيفه اصلي در برخورد با سرقت ها با نيروي انتظامي است اما دستگاه هاي خدمات رسان هم با نوآوري و ايده جديد و تقويت كادر حراست و نگهباني هاي خود موظف هستند كه به دنبال مقابله جدي با پديده سرقت ها از امكانات و تجهيزات خود مانند سرقت […]

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: درست است كه وظيفه اصلي در برخورد با سرقت ها با نيروي انتظامي است اما دستگاه هاي خدمات رسان هم با نوآوري و ايده جديد و تقويت كادر حراست و نگهباني هاي خود موظف هستند كه به دنبال مقابله جدي با پديده سرقت ها از امكانات و تجهيزات خود مانند سرقت از كابل ها و سيم هاي برق باشند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ “هوشنگ بازوند” در جلسه كميسيون سرقت استان كه با حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري، فرمانده انتظامي و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: يكي از نگراني هاي مردم در حال حاضر بحث سرقت ها است كه يك پديده آزار دهنده و ناخوشايند براي جامعه مي باشد.

وي بيان داشت: در حال حاضر مردم گرفتار بعضي از مسائل اقتصادي و كرونا هستند لذا نبايد بگذاريم كه يك پديده اي مانند سرقت به مشكلات مردم افزوده شود.

مقام عالي استان با بيان اينكه همه وظيفه داريم در جهت كاهش نگراني هاي مردم تلاش كنيم، گفت: درست است كه وظيفه اصلي در برخورد با سرقت ها با نيروي انتظامي است اما سرقت هايي كه از دستگاه ها به ويژه دستگاه هاي خدمات رسان مانند سرقت سيم و كابل برق و ديگر تجهيزات صورت مي گيرد اين دستگاه ها هم موظف به نگهداري از امكانات خود مي باشند.

وي تصريح كرد: در ملاقات هاي عمومي و ديدارهايي كه با مردم داريم گاهاً از روند سرقت كابل هاي برق و تجهيزات دستگاه ها گلامندي دارند لذا ضرورت دارد كه در مقابل سرقت هايي كه انجام مي شود دستگاه ها با نوآوري و فكر جديد به دنبال مشكلات را رفع كنند و به هيچ عنوان پذيرفتني نيست كه برق محل يا منطقه اي در شهر به علت اينكه گفته مي شود كه سرقت كابل و سيم صورت گرفته، قطع شود.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: مردم از دولت به معني حاكميت انتظار دارند كه مسائل آنها حل شود لذا نبايد فقط انتظار داشته باشيم كه تنها نيروي انتظامي به مقابله با سرقت ها بپردازد بلكه دستگاه ها با تقويت مراكز نگهباني و حراست هاي خود از يكسو و نگهداري و حفظ امكانات و تجهيزات خود از سوي ديگر وظيفه دارند كه در مقابله با سرقت ها اقدامات موثري انجام دهند.

بازوند گفت: دستگاه ها بايد پيمانكاران خود را موظف به نگهداري از امكانات و تجهيزات آن دستگاه كنند و راه مقابله جدي با سرقت ها گرفتن مشاركت مردم است كه دستگاه ها با خلق ايده هاي جديد و جذب مشاركت مردم و بكارگيري از توان پيمانكاران خود مي توانند با جديت به مقابله با سرقت ها بپردازند.

وي اظهار داشت: مردم از ما انتظار دارند كه مشكلاتشان حل شود لذا دستگاه هاي خدمات رسان بايد قادر باشند كه از امكانات و تجهيزات خود به خوبي محافظت و مراقبت كنند.

استاندار كرمانشاه گفت: براي ما به هيچ عنوان پذيرفتني نيست كه به جهت ايجاد خسارت و سرقت از تجهيزات دستگاه ها، اين خسارت ها منجر به قطعي خدمات مانند برق، آب و گاز براي مردم شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.