• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

در اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس همه جوانب لازم بررسی شود

  • کد خبر : 13720
  • 19 مهر 1399 - 6:28
در اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس همه جوانب لازم بررسی شود

  استاندار كرمانشاه در جلسه شورای ترافیک استان گفت: زیباسازی منظر شهری از اولویت های توسعه شهر و باید در حوزه مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد و اجراي طرح پياده راه خيابان مدرس در همین راستا است و سبب توسعه گردشگری و دسترسی آسان یه سیستم حمل و نقل و بازار نیز می شود. […]

 

استاندار كرمانشاه در جلسه شورای ترافیک استان گفت: زیباسازی منظر شهری از اولویت های توسعه شهر و باید در حوزه مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد و اجراي طرح پياده راه خيابان مدرس در همین راستا است و سبب توسعه گردشگری و دسترسی آسان یه سیستم حمل و نقل و بازار نیز می شود.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ “هوشنگ بازوند” امروز در جلسه شوراي ترافيك استان كه به موضوع اجرای طرح پياده راه  خيابان مدرس اختصاص داشت، اظهار داشت: با اجراي طرح كاملاً موافق هستيم اما تمامي جوانب كار بايد به صورت دقيق مورد بررسي قرار گيرد تا رضايتمندي مردم در اجراي طرح حاصل شود.

وي با اشاره به اجراي طرح ساماندهي پاركينگ شهرداري كرمانشاه گفت: شهرداري كرمانشاه در اجراي اين طرح خوب عمل كرد كه ضرورت دارد در اجراي طرح پياده راه سازي خيابان مدرس هم توجهات ويژه اعمال شود.

رئيس شوراي ترافيك استان اجراي اين طرح را بسيار مهم و ضروري عنوان كرد و گفت: خيلي از مركز استان ها اجراي طرح پياده راه را در خيابان اصلي خود را اجرايي كردند، لذا اجرای اين طرح هم بايد با جديت در دستور كار شهرداري كرمانشاه قرار گيرد و مشاور طرح موظف به رعايت تمامي برنامه ها و موضوعات مختلف است.

بازوند با تاكيد بر بكارگيري المان ها و زيباسازي در اجراي طرح، بيان داشت: قطعاً بعضي از مردم با اجراي طرح با مشكلاتي روبرو مي شوند و هر كار عمراني با مشكلات و چالش هايي همراه است اما مسئولين ذيربط در اجراي طرح بايد منافع تمامي مردم را مد نظر قرار دهند و شهرداري كرمانشاه موظف است با اقناع سازي نسبت به رضايتمندي مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

مقام عالي استان با اشاره به برنامه  ارائه شده از سوي شهرداري در فازهاي اول و دوم گفت: چنانچه شهرداري براي سهولت در انجام كار و تسريع در اجراي آن صلاح مي بيند كه خيابان هاي دسترسي به خيابان مدرس مسدود شود،  اين كار را انجام دهد و ما با جديت از اجراي طرح حمايت و پشتيباني مي كنيم زيرا اين طرح منافع مردم و زيبايي بيشتر شهر را به دنبال دارد.

استاندار كرمانشاه با اشاره به كلانشهر بودن شهر كرمانشاه تصريح كرد: مردم كرمانشاه از يك كلانشهر انتظار دارند كه طرح هاي عمراني و رفاهي مورد توجه قرار گيرد و از مسئولين و مديران انتظار دارند كه نوآوري را در برنامه هاي خود لحاظ كنند.

بازوند از شهرداري كرمانشاه خواست كه با اتخاذ تمهيدات لازم در راستاي توجه به نوآوري و خلاقيت در اجراي طرح پيادراه سازي خيابان مدرس تلاش كند.

وي با بيان اينكه جلب مشاركت و همكاري مردم در اجراي طرح پياده رو سازي خيابان مدرس بسيار مهم و تاثير گذار است، ادامه داد: اجراي طرح هاي عمراني و رفاهي كه براي مردم در نظر گرفته مي شود مديران و مسئولين موظف هستند كه ضمن بيان ايرادها و نكات ضعفي كه وجود دارد به نكات مثبت و مزاياي آن نيز توجه و با همكاري رسانه ها شرايط را براي اجراي بهتر طرح ها آماده كنند.

شايان ذكر است خیابان مدرس کرمانشاه در محدوده میدان آزادی تا میدان انقلاب با تصویب شورای ترافیک استان، تبدیل به پیاده راه می شود و این طرح بصورت دو فاز اجرا خواهد شد که فاز اول راه اندازی خط ویژه اتوبوس است و فاز دوم هم طرح پیاده راه سازی بصورت سنگفرش خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.