• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 12866
  • 23 شهریور 1399 - 8:19
کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۴۶۹ متهم از مهمترین نتایج اجرای طرح ظفر ۵ به شمار می رود. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در حاشیه بازدید از نتایج اجرای طرح ظفر ۵ اظهار داشت: این طرح با حضور پلیس شهرستان کرمانشاه و پلیس های […]

فرمانده انتظامی استان گفت: کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۴۶۹ متهم از مهمترین نتایج اجرای طرح ظفر ۵ به شمار می رود.

به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در حاشیه بازدید از نتایج اجرای طرح ظفر ۵ اظهار داشت: این طرح با حضور پلیس شهرستان کرمانشاه و پلیس های مبارزه با مواد مخدر، امنیت اقتصادی، آگاهی و امنیت عمومی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود ۹۲ کیلوگرم انواع مواد که عمده آنها را تریاک تشکیل می دهد، کشف و ۶۷ تن از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه ۱۷ نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند.

سردار جاویدان همچنین از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: ۱۴ مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

کشف ۲۰۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف ۲۰۱ فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و … توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: کشف ۳۵ فقره سرقت سیم برق، ۱۱ فقره قاپ زنی و ۷ فقره جعل و کلاهبرداری از جمله آنها بوده است.

وی دستگیری ۷۴ سارق و ۲ مالخر را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد.

کشفیات ۱۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی

سردار جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره و اظهار کرد: کشف ۷۴۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق، ۲۷۰ کیلوگرم انواع پوشاک و یک دستگاه موتورسیکلت از جمله آنها بوده است.

این مقام عالی رتبه انتظامی، ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در همین راستا ۵ قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار جاویدان در پایان مجموع دستگیری های انجام شده توسط پلیس های شرکت کننده در طرح را ۴۶۹ متهم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و … بودند .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.