• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

۲۸ پروژه هفته دولت در صحنه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

  • کد خبر : 12540
  • 01 شهریور 1399 - 5:40
۲۸ پروژه هفته دولت در صحنه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار صحنه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است.   به گزارش میلکان آنلاین و به نقل از ايرنا عليرضا حیدری افزود: در این هفته ۱۲ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه آغاز […]

فرماندار صحنه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

 

به گزارش میلکان آنلاین و به نقل از ايرنا عليرضا حیدری افزود: در این هفته ۱۲ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه آغاز و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: مجریان این پروژه‌ها شهرداری، کمیته‌ امداد، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، منابع طبیعی، شبکه بهداشت، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت گاز و تبلیغات اسلامی است.

مقام عالی دولت در شهرستان صحنه در خصوص پروژه‌های افتتاح شده گفت: پروژه‌های گازرسانی به ۳۰ روستا، افتتاح حسینیه، سیلوی گندم‌آوران در شیرخان، بازارچه صنایع دستی در بوستان معلم صحنه، میدان شهدای خلبان ارتش در ورودی صحنه، آسفالت معابر شهر صحنه، آسفالت معابر در روستای محمودآباد  سنگ‌فرش معبر در روستای مویینه، پرورش میش در روستای بدریان، پرواربندی بره در روستای شاهپورآباد، آبخیزداری در کریم‌آباد و خرید دستگاه اتوآنالیز و آزمایشگاه مرکز میان‌راهان، ۱۲ پروژه‌ای است که در هفته دولت با اعتباری حدود ۲۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

حیدری، اعتبار تخصیص داده شده برای کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه را حدود ۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در هفته دولت عملیات اجرایی پروژه‌های، اصلاح خط انتقال آب در دربند، جمع‌آوری فاضلاب در شهرک امام رضا، آبرسانی مجتمع چقاگلان، آبرسانی مجتمع کلکان، کانال چرخاب، کانال سنگی بنگیجه و منجق تپه، جاده‌های بین مزارع در روستاها، مرمت، لایروبی و زهکشی دشت چمچمال ، چهار گلخانه تولید محصولات خارج از فصل، احداث پل علی‌آباد گروس و تعویض پل دربند هم آغاز می‌شود.
شهرتسان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.