• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

۷۰ درصد از مشمولین طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از فجرانه استقبال کردند

  • کد خبر : 37239
  • 25 فروردین 1403 - 10:55
۷۰ درصد از مشمولین طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از فجرانه استقبال کردند

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۰ درصد از مشمولین طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه از طرح فجرانه استقبال کردند به گزارش میلکان، حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی با بیان اینکه طی ۲ مرحله طرح کالابرگ یارانه‌ای فجرانه دولت، بسیاری از مردم این […]

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۷۰ درصد از مشمولین طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه از طرح فجرانه استقبال کردند
به گزارش میلکان، حجت الاسلام والمسلمین امین اله سلیمانی با بیان اینکه طی ۲ مرحله طرح کالابرگ یارانه‌ای فجرانه دولت، بسیاری از مردم این استان از این طرح‌ها استقبال و مرحله سوم نیز همزمان با عید فطر آغاز شده ، گفت: طرح فجرانه کالابرگ دولت از ۱۷ بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا کنون در قالب ۲ طرح به هم استانی های عزیز تعلق گرفته است.

وی افزود: تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ ۱۷ فروردین امسال بود اما اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین برای سرپرستان خانوار فعال شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار جدید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال علاوه‌ بر یارانه سه و چهار میلیون ریالی فعلی است و خانوار مشمول این طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

سلیمانی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

معاون اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: خانوارها می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جابه‌جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست؛ به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

وی بیان کرد: خانوارهای مشمول طرح فجرانه کالابرگ می‌توانند اقلام ۱۱گانه سبد غذایی را در مدت یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک‌جا وجود ندارد.

وی همچنین ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح استان نسبت‌به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی دولت اقدام کنند.

سلیمانی افزود: از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی درخواست می شود ظرف مدت باقی‌مانده از یارانه تشویقی دولت بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: کارگروه نظارت، متشکل از نمایندگان این اداره کل، فرمانداری ها، صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی و جهادکشاورزی به طور مستمر از روند اجرای طرح خرید کالابرگ الکترونیک، نحوه خرید و مشکلات فروشگاه ها و مراجعین در فروشگاه های سطح استان در طول طرح به عمل خواهد آمد.

وی در خاتمه افزود: برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* قابل دریافت است و شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ برای کسب اطلاعات بیشتر تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37239
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 104 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.