• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
درشش ماهه نخست سال 99 محقق گردید;

۵۴۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمانشاه اجرا شد

  • کد خبر : 14720
  • 24 آبان 1399 - 7:14
۵۴۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمانشاه اجرا شد

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب اظهار کرد: ازآنجائیکه عمده فعالیت گاز استان درسال ۹۹ توسعه گازرسانی به روستاها است از این رو در نیمه نخست سال جاری، ۵۰۶ کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی و ۳۴ کیلومتر آن درراستای تکمیل باقی مانده شبکه های داخلی شهری صورت پذیرفته است. به گزارش […]

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان این مطلب اظهار کرد: ازآنجائیکه عمده فعالیت گاز استان درسال ۹۹ توسعه گازرسانی به روستاها است از این رو در نیمه نخست سال جاری، ۵۰۶ کیلومتر شبکه گذاری در بخش روستایی و ۳۴ کیلومتر آن درراستای تکمیل باقی مانده شبکه های داخلی شهری صورت پذیرفته است.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین ،  شهبازی افزود: این میزان از شبکه گذاری زمینه نصب ۵۲۵۱ انشعاب را در سطح استان فراهم آورده که ۴۵۰۳ انشعاب در بخش روستایی و ۷۴۸ انشعاب در بخش شهری انجام گردیده که به برخورداری ۹۷۳۴ اشتراک جدید دراستان را رقم زده است.

شهبازی در ادامه عنوان کرد: درحال حاضر در استان کرمانشاه ۹۹ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۷۷ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به ۱۵۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار گازرسانی به ۴۶۵  روستای دیگر نیز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه ها ضریب گازرسانی در استان در بخش های شهری و روستایی به ۹۸ درصد خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.