• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

۲۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است

  • کد خبر : 14680
  • 22 آبان 1399 - 17:32
۲۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است

  به گفته معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از تابستان تاکنون نزدیک به ۲۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده و این میزان تا حدود دو ماه آینده به ۳۰۰ لیتر در ثانیه خواهد رسید. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ یوسف اسماعیلی […]

 

به گفته معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از تابستان تاکنون نزدیک به ۲۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده و این میزان تا حدود دو ماه آینده به ۳۰۰ لیتر در ثانیه خواهد رسید.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ یوسف اسماعیلی ، با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین آب شهر کرمانشاه در فصل تابستان وجود داشت و بر اساس مصوبه‌ استانداری مقرر شد ۱۰ حلقه چاه جدید برای کمک به تامین آب شهر کرمانشاه حفر شود، افزود: از این ۱۰ حلقه چاه کار حفاری و بهره‌برداری از پنج حلقه چاه به طور کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون کار حفاری دو حلقه چاه دیگر یکی روبروی بیمارستان بیستون و دیگری پشت پارک معلم انجام شده و در مرحله لوله‌گذاری می‌باشد.

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بزودی تجهیز و تامین برق چاه‌ها با همکاری شرکت برق انجام خواهد شد، ابرازامیدواری کرد با بهره‌برداری از این دو چاه تا حدود دو هفته آینده نزدیک به ۴۰ لیتر در ثانیه آب وارد مدار شهر کرمانشاه شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از ظرفیت این دو چاه برای تامین آب مناطق یک و دو شهر کرمانشاه استفاده خواهد شد.

وی مجموع تامین آبی که از طریق این هفت حلقه چاه برای شهر کرمانشاه صورت می‌گیرد را حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد.

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه حفر سه حلقه چاه باقی مانده دیگر نیز تا دو ماه آینده انجام شده و به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: این چاه‌ها در نزدیکی پارک پرواز، محدوده شاطرآباد و پشت گلستان است و با بهره‌برداری از آنها نزدیک ۱۰۰ لیتر در ثانیه دیگر به تامین آب شهر کرمانشاه اضافه خواهد شد.

اسماعیلی از کمبود حدود ۹۵۰ لیتر در ثانیه‌ای تامین آب شهر کرمانشاه در فصل تابستان یاد کرد و با بیان اینکه ۳۰۰ لیتر از این کمبود از طریق حفر این چاه‌ها برطرف خواهد شد، عنوان کرد: اگر در فصل بارندگی نیاز بود از ظرفیت این چاه‌ها استفاده می‌کنیم و اگر نیاز نبود این چاه‌ها را در فصل گرمای سال آینده دوباره مورد استفاده قرار خواهیم داد.

وی معتقد است، با حفر این چاه‌های جدید بخش قابل توجهی از مشکل تامین آب شهر کرمانشاه مرتفع شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.