• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

۲۱ مرکز عرضه کالای تنظیم بازار در کرمانشاه راه‌اندازی شده است

  • کد خبر : 34229
  • 23 اسفند 1401 - 11:01
۲۱ مرکز عرضه کالای تنظیم بازار در کرمانشاه راه‌اندازی شده است

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از حضور پررنگ شبکه تعاونی‌های روستایی استان در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های عرضه محصولات تنظیم بازار بنا به دستور استاندار خبر داد و گفت: اکنون ۲۱ مرکز عرضه کالاهای تنظیم بازار مربوط به تعاون روستایی در استان کرمانشاه دایر است. به گزارش میلکان، ایرج صفایی افزود: شبکه مردمی تعاونی های روستایی […]

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از حضور پررنگ شبکه تعاونی‌های روستایی استان در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های عرضه محصولات تنظیم بازار بنا به دستور استاندار خبر داد و گفت: اکنون ۲۱ مرکز عرضه کالاهای تنظیم بازار مربوط به تعاون روستایی در استان کرمانشاه دایر است.
به گزارش میلکان، ایرج صفایی افزود: شبکه مردمی تعاونی های روستایی استان با عنایت به وظایف ذاتی خود و با همکاری شهرداری، اصناف و سازمان جهاد کشاورزی در حال عرضه محصولات تنظیم بازاری با قیمت مصوب به شهروندان کرمانشاهی است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهند بود، اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان تامین کننده و تعاون روستایی به عنوان بازوی سازمان جهاد کشاورزی مدیریت این غرفه ها را عهده دار است.

وی خاطرنشان کرد: با مدیریت فرمانداران در سطح استان علاوه بر مکان های تدارک دیده شده در سطح شهرستان‌ها، روستا بازارهای فعال در سطح استان نیز در حال ارائه این خدمات به مردم استان هستند.

صفایی در مورد اقلام موجود در این مراکز نیز توضیح داد: در این مراکز گوشت گرم و منجمد، برنج، شکر، روغن و مرغ منجمد عرضه می‌شود.

وی در مورد مراکز عرضه کالاهای اساسی در شهر کرمانشاه نیز توضیح داد: این مراکز در خیابان مصوری، شهرک پردیس، بازارچه دولت آباد، پارک شرقی تاق‌بستان و نمایشگاه پارک شاهد دایر است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.