• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

گلمهر غرب واحد نمونه صنعتی استان کرمانشاه شد/«کد نقش» بازار خوبی برای دلالان است

  • کد خبر : 21673
  • 09 دی 1400 - 9:26
گلمهر غرب واحد نمونه صنعتی استان کرمانشاه شد/«کد نقش» بازار خوبی برای دلالان است

شرکت «گلمهر غرب» از شرکتهای تابعه مجموعه «تنها» به عنوان واحد نمونه صنعتی استان کرمانشاه معرفی شد. به گزارش خبرنگار میلکان، در آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان کرمانشاه که با حضور نایب رئیس مجلس، معاون استاندار، مدیران کل و روسای سازمان های دولتی و خصوصی استان کرمانشاه برگزار شد از مهندس محمد […]

شرکت «گلمهر غرب» از شرکتهای تابعه مجموعه «تنها» به عنوان واحد نمونه صنعتی استان کرمانشاه معرفی شد.
به گزارش خبرنگار میلکان، در آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن استان کرمانشاه که با حضور نایب رئیس مجلس، معاون استاندار، مدیران کل و روسای سازمان های دولتی و خصوصی استان کرمانشاه برگزار شد از مهندس محمد تنها به عنوان مدیر شرکت گلمهرغرب با اهداء تندیس و لوح، تقدیر شد.
شرکت گلمهر غرب سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۱۵هزار متر مربع و زیربنای تولیدی ۶هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد تولیدی، تا امروز در امر تولید و عرضه محصولات و بسته بندی مواد غذایی فعالیت مطلوبی داشته است. عمده فعالیت این مجموعه تولیدی قند پختی در شرایط خلأ و بسته بندی قند، شکر، حبوبات، خشکبار و غلات می باشد. بسته بندی های این شرکت در اوزان مورد نیاز بازار به صورت شکیل و بهداشتی با برندهای تنها و حسام عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت گلمهر غرب گفت: ظرفیت سالانه این واحد تولیدی، تولید و بسته بندی ۲۴ هزار تن قند است.
وی با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی در هر شیف ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند گفت: با توجه به موفقیت این مجموعه در زمینه بسته بندی مواد غذایی و همچنین نیاز بازار ، دانش مدیران و مسئولین مجموعه تصمیم به توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید بسته بندی گرفته‌ایم اگر مواد اوليه تامين شود در سه شیف بيش از ۲۰۰نفر بطور مستقيم در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهند شد.
مدیرگلمهر غرب موفقیت این واحد تولیدی را ثمره مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان و بازار دانست و تصریح کرد: بهبود مستمر در فرآیند تولید و محصولات بر اساس تغییرات بازار، آموزش مداوم پرسنل و بروز کردن دانش کارکنان بر اساس نیاز روز کسب و کار را می‌توان بعنوان موارد تأثیرگذار در موفقیت این واحد نام برد.
وی افزود: با توجه به شرایط و امکانات موجود و در اختیار مدیران مجموعه و همچنین حفظ سرمایه ای که بعنوان امانت در دست داریم و به جهت استفاده مفید و خداپسندانه و در راستای اشتغال زایی در استان و همچنین کمک به رونق تولید و چرخه اقتصادی کشور و ادای دین خود به استان و هم استانی ها در صدد ایجاد و توسعه کسب و کار برآمدیم.
این مدیر موفق میزان ظرفیت سالانه تولید قند این واحد را ۲۴ هزار تن اعلام کرد و گفت: در زمینه بسته بندی مواد غذایی نیز ۶ هزار تن ظرفیت بسته بندی داریم که با توجه به شرایط تحریم و مشکلات پیش آمده در اثر شیوع کرونا و قوانین مربوط به صادرات در زمینه محصول تولیدی کارخانه در چند سال اخیر صادراتی صورت نپذیرفته است.
وی عدم تخصیص سهمیه شکر بعنوان مواد اولیه خط تولید قند کارخانه از جانب وزارت صمت و جهاد کشاورزی در سال جدید را از جمله مشکلات واحد تولیدی اعلام داشت و اظهار کرد: افزایش قیمت شکر، نایلون و سلفون به عنوان مواد اولیه شرکت و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مسائل و مشکلات مالی و معیشتی مردم جهت تهیه مایحتاج زندگی بازار فروش را به شدت تحت تأثیر قرار داده و این کاهش تقاضا، کاهش فروش را به دنبال داشته است.
تنها ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه و تخصیص سهمیه مواد اولیه با نرخ دولتی به جهت تولید محصولات با نرخ مناسب و در توان خرید اقشار جامعه تا حدودی مشکلات صنعت و صنعتگران را کمرنگ تر می کند. بي ثباتي ارزي باعث شده كه درست نتوانيم تصميم بگيريم وبرنامه ريزي كنيم. تصميم جديد مسئولين در خصوص «كد نقش» كه هنوز زير ساخت لازم برای انجام آن فراهم نیست و آن را اجرائي کرده‌اند بزگترين ضربه را به توليد وتوليد كننده خواهد زد و بازار خوبی براي دلالان است.
وی به جوانان پیشنهاد داد؛ راه اندازی هر کسب و کار یک چالش است و توسعه و ارتقای آن چالشی دیگر، در راستای راه اندازی کسب و کار باید به نکات مهمی توجه داشت از جمله: متعهد بودن به برنامه ها و بزرگ فکرکردن، انتخاب همکاران و پرسنل قابل اعتماد و تشکیل تیم کاری قوی، شناخت نیاز بازار و مشتریان محصول و تلاش در رفع نیاز آن ها، تعامل و معاشرت با افراد با تجربه و موفق در آن حوزه، پیدا کردن راهی که به موفقیت برای همه افراد ختم شود و در نهایت به یاد داشته باشید که شکست پایان راه نیست.
مدیر شرکت گلمهر غرب در خصوص مشکلات حوزه صنعت استان کرمانشاه اظهار داشت؛ از مشکلات موجود در حوزه صنعت می‌توان به مواردی همچون: افزایش بی رویه قیمت گاز، آب، برق و سوخت اشاره کرد. همچنین عدم تخصیص یارانه به حوزه صنعت در این زمینه یکی دیگر از مشکلات موجود می باشد و در مواردی هم سنگ اندازی های کارشناسی نشده برخی مسئولین و ادارات بر سر راه فعالیت های صنعت و صنعتگران که موجب کندی پیشرفت پروژه ها می‌گردد.وی در پایان گفت: رقابت سالم با رقبا، مشتری مداری و احترام به مشتری، حفظ و ارتقا کیفیت، انطباق و به روز بودن و تلاش و پشتکار راز بقای هر کسب و کار در بازار است.

 

نرگس نادری نیا

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.