• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

کشف ۳۸۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس کرمانشاه

  • کد خبر : 11933
  • 24 تیر 1399 - 6:49
کشف ۳۸۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۸۹ کیلوگرم تریاک با تلاش و کارهای اطلاعاتی پلیس کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای ۲ باند که قصد انتقال مقدار […]

 فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۸۹ کیلوگرم تریاک با تلاش و کارهای اطلاعاتی پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای ۲ باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های جنوبی کشور به کرمانشاه را داشتند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای یکی از باندها شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس خودروی آنها که ۲ دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ بود را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از توقیف خودروها و در بازرسی های صورت گرفته، ۱۰۴ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با شناسایی اعضای باند دوم و اینکه قرار است به وسیله یک دستگاه کامیون مقدار زیادی تریاک را منتقل کنند، کارهای اطلاعاتی لازم را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: با ردیابی کامیون مورد نظر در استان فارس، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز گزارش و کامیون مورد نظر توقیف شد.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از این کامیون ۲۸۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان اعضای این ۲ باند ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.