• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

کشف و امحاء بیش از ۲۶۰ کیلوگرم گوشت و آلایش غیر قابل مصرف در اسلام آبادغرب

  • کد خبر : 37571
  • 17 اردیبهشت 1403 - 10:28
کشف و امحاء بیش از ۲۶۰ کیلوگرم گوشت و آلایش غیر قابل مصرف در اسلام آبادغرب

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز توزیع فرآورده های خام دامی نموده است. به گزارش میلکان؛ دکتر صید محمد قاسمی افزود:  طی بازدید بعمل آمده از مراکز توزیع ورستوران های سطح این شهرستان در تاریخ ۱۲ […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز توزیع فرآورده های خام دامی نموده است.

به گزارش میلکان؛ دکتر صید محمد قاسمی افزود:  طی بازدید بعمل آمده از مراکز توزیع ورستوران های سطح این شهرستان در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه بیش از ۲۶۰ کیلوگرم گوشت و آلایش غیر بهداشتی از سطح این مراکز جمع آوری و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.
دکتر قاسمی با اعلام تشکیل۳ پرونده قضایی برای متخلفین، از حمایت دادستان شهرستان در خصوص برخورد قاطع با متخلفین بهداشتی قدردانی نمود و.گفت: از شهروندان تقاضا می نمایم گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه نمایند و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.