• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

کرمانشاه قطب کشاورزی کشور است

  • کد خبر : 36935
  • 30 بهمن 1402 - 9:01
کرمانشاه قطب کشاورزی کشور است

به گزارش میلکان، مهندس چاله چاله در نشست هم اندیشی با فعالین بخش کشاورزی گفت: در کرمانشاه تولیدات کشاورزی استان به پنج میلیون تن رسیده است که نشان از اقدامات و پیگیری کار توسط کارشناسان و کشاورزان و بهره گیری از کشاورزی علمی است. وی با اشاره به قانون انتزاع افزود: با همه مشکلات پیشاروی […]

به گزارش میلکان، مهندس چاله چاله در نشست هم اندیشی با فعالین بخش کشاورزی گفت: در کرمانشاه تولیدات کشاورزی استان به پنج میلیون تن رسیده است که نشان از اقدامات و پیگیری کار توسط کارشناسان و کشاورزان و بهره گیری از کشاورزی علمی است.

وی با اشاره به قانون انتزاع افزود: با همه مشکلات پیشاروی توانستیم رتبه اول در بازرسی بازار کالاهای اساسی را بدست بیاوریم.

وی به ایجاد ۲۱ بازارچه عرضه کالاهای اساسی پرداخت و بعنوان کار بزرگی در راستای تامین و توزیع مناسب بازار از آن یاد کرد.

مهندس چاله چاله در ادامه به کوتاه شدن زمان صدور مجوز برای ایجاد واحدها در شهرک های صنعتی اشاره داشت و افزود: این واحدها نقش خوبی در ایجاد اشتغال خواهند داشت.

مهندس چاله چاله با بیان اینکه در برنامه داریم جایگاه تولید دام مولد در استان را ارتقا دهیم گفت: با ارائه کمک های فنی اعتباری قصد داریم تولیدات دامی توسعه یابد.

وی سپس به برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات واحدها و راه اندازی واحدهای راکد پرداخت و گفت: هر هفته جلسات تشکیل و به صورت ویژه مشکلات مورد پیگیری قرار می گیرند.پیگیری اجرای طرح آب های مرزی، کشاورزی قراردادی، اجرای طرح کاداستر و… مواردی بود که مهندس چاله چاله به آنها پرداخت.

مهندس چاله چاله در پایان با توصیه همه هموطنانمان به شرکت در انتخابات بعنوان یک وظیفه ملی گفت: وظیفه داریم همه در انتخابات شرکت کنیم و دیگر هموطنانمان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.