• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
درخواست ویژه استاندار:

کرمانشاهی‌ها شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند

  • کد خبر : 15692
  • 27 آذر 1399 - 5:38
کرمانشاهی‌ها شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم درخواست می کنم شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند و دروهمی های خانوادگی و گردهمایی های کوچک را به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا تعطیل نمایند.   به گزارش میلکان آنلاین ؛ « هوشنگ بازوند» در نشست ستاد استانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تعداد بستری‌های […]

استاندار کرمانشاه گفت: از مردم درخواست می کنم شب یلدا را به صورت مجازی برگزار کنند و دروهمی های خانوادگی و گردهمایی های کوچک را به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا تعطیل نمایند.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ « هوشنگ بازوند» در نشست ستاد استانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تعداد بستری‌های استان از هزار و ۲۴۰ نفر به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است. همچنین میانگین آمار مرگ و میر روزانه از حدود ۱۵ نفر به ۸ نفر تقلیل یافته است و بیماران بخش آی سی یو هم کاهش چشمگیری داشته اند.

وی بهبود وضعیت کرونا در استان را ثمره همکاری مردم در طرح محدودیت و ممنوعیت‌های هدفمند دانست و گفت: حاصل این همکاری ها کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا بوده است که جای قدردانی بسیار دارد.

بازوند یادآور شد: اگر مردم همه با هم و در کنار هم تلاش کنند می توان کرونا را شکست داد.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه هایی مانند علوم پزشکی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، رسانه ها و صدا و سیما و … تلاشی شبانه روزی و مداوم برای کنترل این بیماری انجام می دهند که قدردان زحمات آن ها هستیم‌.

استاندار کرمانشاه  در ادامه از طرح حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک برنامه موفق در کنترل کرونا یاد کرد و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک نماد و الگوی جهانی در عرصه مقاومت است و طرح ایشان هم می تواند تبدیل به یک الگو و نقشه راه برای کنترل بیماری کرونا شود.

وی در ادامه گفت: از مردم عزیز خواهش می کنیم در شب یلدا به خاطر حفظ سلامت عزیزان شان در خانه ها بمانند و به شکل مجاز دورهمی شب یلدا را برگزار کنند.

بازوند هشدار داد: اگر توصیه های بهداشتی را رعایت نکنیم حتما وارد یک پیک جدید کرونایی می شویم و دوباره ممنوعیت ها و محدودیت ها برقرار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.