• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

کرمانشاه، رتبه سوم کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی

  • کد خبر : 34686
  • 19 فروردین 1402 - 10:46
کرمانشاه، رتبه سوم کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی

با اعلام دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، استان کرمانشاه رتبه سوم کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی درسال ۱۴۰۱ با پرداخت ۱۰۵ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان را کسب کرد. به گزارش میلکان؛ مختار احمدی با اعلام این خبر گفت : بر اساس ابلاغیه دبیرخانه ساماندهی […]

با اعلام دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، استان کرمانشاه رتبه سوم کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی درسال ۱۴۰۱ با پرداخت ۱۰۵ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان را کسب کرد.
به گزارش میلکان؛ مختار احمدی با اعلام این خبر گفت : بر اساس ابلاغیه دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ مصوب و تخصیص داده شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار و ۲۴ طرح با مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان به ۴ بانک عامل مشاغل خانگی ارسال شد که از این تعداد ۱هزار و ۸۲۱ طرح به سه صورت مستقل، تحت پوشش و پشتیبان موفق به جذب ۱۰۵ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان به میزان ۱۰۲ درصد شدند.
وی با بیان اینکه با جذب این اعتبارات زمینه اشتغال ۲ هزار و ۲۶۳ فرصت شغلی در استان فراهم شد، افزود:از فرصت های شغلی ایجاد شده تعداد ۱۷۹۱ نفر به صورت طرح های مستقل، ۴۱۳ نفر به صورت افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و ۵۹ نفر به صورت طرح پشتیبان بوده است.

مختار احمدی ادامه داد: بانک توسعه تعاون با جذب ۳۹ میلیارد و ۲۹۵ میلیارد تومان، بانک رفاه کارگران با جذب ۳۶ میلیارد و ۲۹۲میلیون تومان، بانک کشاورزی با جذب ۱۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و پست بانک ۱۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیارد تومان جذب نموده اند.

وی ادامه داد: با اعلام دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مستقر در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل و تلاش همکاران دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی استان با جذب بیش از صد درصدی اعتبارات رتبه سوم کشوری را کسب نموده است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اشتغال را یکی از محورهای اساسی و برنامه ریزی اقتصادی کشور دانست و گفت: توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی یکی از راه های منطقی ایجاد و تثبیت اشتغال و از اهداف و استراتژی های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.

رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با اهدای لوح از مختار احمدی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به پاس تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه در تحقق اهداف و سیاستهای دولت مردمی در امر اشتغال و رفع مشکلات فعالان خانگی و کسب رتبه سوم کشوری در جذب تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ تقدیر نمود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34686
  • نویسنده : عبدالله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 72 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.