• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

چهارمین روز رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی به میزبانی  کارخانه نوآوری وشرکت نیروی غرب برگزار شد

  • کد خبر : 21416
  • 30 مهر 1400 - 14:50
چهارمین روز رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی به میزبانی  کارخانه نوآوری وشرکت نیروی غرب برگزار شد

چهارمین روز رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی به صورت دورهمی ، انتقال تجربه ،کارگاه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء  به میزبانی  کارخانه نوآوری وشرکت نیروی غرب برگزارشد. همچنین دکتر دل‌انگیزان،دکترآزادی،مهندس کامیاب فرهادی و مهندس محرابی از جمله مهمان ویژه این ایونت بودند. به گزارش میلکان آنلاین؛ رویداد استارتاپ تریپ  اولین رویداد استارتپی کشاورزی استان کرمانشاه است […]

چهارمین روز رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی به صورت دورهمی ، انتقال تجربه ،کارگاه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء  به میزبانی  کارخانه نوآوری وشرکت نیروی غرب برگزارشد. همچنین دکتر دل‌انگیزان،دکترآزادی،مهندس کامیاب فرهادی و مهندس محرابی از جمله مهمان ویژه این ایونت بودند.
به گزارش میلکان آنلاین؛ رویداد استارتاپ تریپ  اولین رویداد استارتپی کشاورزی استان کرمانشاه است و به صورت استارتاپ ویکند و به صورت چرخشی طی پنچ روز در مکان های مختلف برگزار شد.
رویداد استارتاپ تریپ با همکاری کارخانه نوآوری ،مرکز استارتاپ استان، پردیس کشاورزی رازی، پارک علم‌وفناوری و شرکت نیروی غرب ٢۶ لغایت ۳۰ مهر ماه در استان برگزار شد.
در ابتدا نشست مهندس‌حسینی مدیرعامل شرکت نیروی‌غرب ضمن خیرمقدم به مهمانان بابت برگزاری این رویداد در استان ابزار خوشحالی کرد و افزود:از ایده‌های برتر این رویداد حمایت مالی و معنوی خواهد شد. همچنین مجموعه نیروی‌غرب همواره از ایده های نو حمایت خواهد کرد.
در ادامه مهندس سجاد نصری مدیرعملیاتی نیروی‌غرب  در خصوص این مجموعه گفت:شرکت نیروی‌غرب ۳۷ سال پیش بنیان گذاری شد ودر حوزه ‌ICT  فعالیت نمود.فعالیت این شرکت در  حوزه مخابرات و تلکام با شرکت های بزرگی همچون هواوی و اپراتورهای ایرانسل و همراه اول ادامه پیدا کرد و در حال حاضر در زمینه هوشمند سازی کشاورزی نیز پا به عرصه نهاده است. هم اکنون اولین پروژه هوشمندسازی آبیاری استان  توسط این شرکت در حال اجرا است.
نصری با اشاره به اینکه اولین کارخانه نوآوری در فرانسه افتتاح شد و لقب برج ایفل افقی را گرفت گفت: کارخانه های نوآوری باعث می‌شود دانشگاه ها، مراکز رشد ، خانه خلاق، شتاب دهنده ها و… باهم هماهنگ شوند و استارتاپ ها وکسب وکار های نوپا بهتر فعالیت‌کنند.
وی ادامه‌داد: در سال ۹۵ کارخانه نوآوری کرمانشاه در فضایی حدود ۲۰ هزار متر و در دو فاز با اعتبار اولیه حدود ۱۰۰ میلیار تومان تاسیس شد.
در ادامه دکتر دل‌انگیزان دانشیار گروههای اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازي با اشاره به اهمیت ظرفیت ها محوری و شایستگی ها گفت: اعضا هر تیم با توجه به شایستگی ها انتخاب شوند. مانند ویژگی فردی، مهارت ارتباط اجتماعی و تحصیلی  انتخاب شوند.
وی تاکید کرد:بعضی ها شایستگی نمایی میکنند و همین مسئله باعث سقوط و شکست کسب وکار ها خواهد شد.
دکتر دل‌انگیزان ادامه داد:کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید بدانند که دیدگاه رهبری و کوچینگ داشته باشند و تنها مربی ،معلم و منتور بودن کافی نیست.
وی ادامه‌داد: یک رهبر به فکر پیشرفت تیم است،آموزش می‌دهد،مدیریت میکنند و اگر کسی جا بماند برای او وقت میگذارد و به او کمک میکند.
دکتر دل‌انگیزان  در پایان گفت:کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند دغدغه پیش‌رفت تیم ها و فعالیت این حوزه را داشته باشند. وتمرکز و انرژی خود را برای پیشرفت تیم ها بگذارند.
دکتر آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه  در خصوص شکست استارتاپ ها و موفقیت ها صحبت کرد.

‌مهمان دیگر برنامه کامیاب فرهادی چند دقیقه در قالب انتقال تجربه  صحبت کرد و گفت:در تهران جوان‌های کرمانشاهی بسیار موفق هستند و مدیر و کارشناس استارتاپ  بسیار موفقی می‌شوند و امیدوارم همین پتاسیل در کرمانشاه به کار گرفته شود.
در پایان جلسه مهندس محرابی مدیر سازمان ترویج جهادکشاورزی با اشاره به اهمیت استارتاپ ها و هوشمند سازی کشاورزی تاکید کرد:این دسته رویداد های استارتاپی باید  بیشتر برگزارشود و گسترش پیدا کنند.

خبرنگار:نرگس نادری نیا

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.