• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

پرداخت ۲۵۱ میلیون تومان به خانوارهای متوفیان بیماری کرونا

  • کد خبر : 14790
  • 28 آبان 1399 - 8:20
پرداخت ۲۵۱ میلیون تومان به خانوارهای متوفیان بیماری کرونا

  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس ۲۵۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای مددجویان متوفی در اثر این بیماری پرداخت شده است. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با هدف همدردی با خانواده‌های داغدار و بازماندگان متوفیان […]

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس ۲۵۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای مددجویان متوفی در اثر این بیماری پرداخت شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با هدف همدردی با خانواده‌های داغدار و بازماندگان متوفیان ناشی از بیماری کرونا ویروس؛ کمک بلاعوض به این خانوارهای مددجو پرداخت می کند.

رخصی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۵۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوارهای مددجویان متوفی در اثر این بیماری پرداخت شده است.

محسن رخصی همچنین در ادامه به دیگر اقدامات این نهاد در دستگیری از خانواده های آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: اعطای سه هزار و ۳۴۰ بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی به خانوارهای دارای بیمار صعب العلاج و مادران باردار ، تامین شش هزار سبد حمایتی و معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده از بیماری به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و اهدای یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد مستضعفان بخشی از خدمات این نهاد به خانوارهای مددجو کرمانشاهی بوده است.

امهال ۲۸ هزار فقره وام قرض الحسنه، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و همچنین شناسایی ۲۲ هزار خانوار غیر مددجو آسیب دیده از بیماری کرونا از دیگر خدمات کمیته امداد در ایام شیوع بیماری بوده که رخصی به آنها اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از کمک های امداد در دوران شیوع بیماری کرونا از محل کمک های مردمی و خیران تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط سخت بیماری خیران بیش از پیش به یاری خانوارهای نیازمند بشتابند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.