• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرماندار:

ورود به اسلام آباد غرب ممنوع است

  • کد خبر : 18504
  • 09 فروردین 1400 - 8:00
ورود به اسلام آباد غرب ممنوع است

 فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر کرونا؛ ورود به اسلام آبادغرب را ممنوع اعلام کرد و گفت: ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع و افراد خاطی قطعا مشمول جریمه‌های سنگین و اعمال قانون می‌شوند. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛  جهانبخش حیدری […]

 فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر کرونا؛ ورود به اسلام آبادغرب را ممنوع اعلام کرد و گفت: ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به این شهرستان ممنوع و افراد خاطی قطعا مشمول جریمه‌های سنگین و اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛  جهانبخش حیدری افزود: براساس مصوبه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان، در راستای پیشگیری بیشتر از شیوع این ویروس از فردا دوشنبه ۹ فروردین، بازار این شهرستان به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

او همچنین گفت: تمام مشاغل به غیر از مشاغل سطح یک شامل مراکز فروش مایحتاج غذایی و خدمت‌رسان شهرستان اسلام آبادغرب به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و برای بازگشایی آنها پس از یک هفته براساس وضعیت شیوع بیماری کوید ۱۹ در ستاد مقابله با کرونا شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به پشت سر گذراندن دوره های گذشته پیک بیماری ویروس کرونا در شهرستان گفت: این دوره ها بدون مشارکت و همکاری بازاریان، اصناف و مردم امکان پذیر نبود، لذا باز از همه اقشار می خواهیم برای رفع خطر این بیماری خطرناک و جدی همکاری نمایند و بازار را به مدت یک هفته تعطیل کنند.

حیدری با اشاره به هشدار مکرر مسوولان در خصوص عدم پذیرفتن مهمان و دید و بازدید نوروزی گفت: وضعیت فعلی شهرستان نتیجه نادیده گرفتن هشدارها بهداشتی و این درخواست ها است لذا از همشهریان می خواهیم هرچه زودتر مهمان های خود را راهی و دید و بازدیدهای نوروزی را متوقف کنند، دوباره پروتکل های بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت کنند تا وضعیت به حالت عادی برگردد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی به شدت بر معابر اصلی و به ویژه ورودی و خروجی های شهر نظارت شدید دارد، گفت: خودروهای داری پلاک غیربومی هرچه زودتر شهر اسلام آباد غرب را ترک کنند و گرنه قطعا اعمال قانون خواهند شد.

حیدری در ادامه گفت: در حال حاضر معابر اصلی و خیابان های اصلی شهر اسلام آباد غرب تحت کنترل و نظارت شدید پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی است.

وی همچنین گفت: ۱۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان این شهر بستری است.

از امروز ممنوعت‌های تردد وسایل نقلیه در شهرستان‌های اسلام آباد و گیلانغرب که در شرایط قرمز و نارنجی به سر می‌برند، اعمال می‌شود و به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل تعطیل می‌شوند.

۱۱۸بیمار جدید کووید ۱۹ در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار بستری و ۹۸ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۲۱ نفر کاهش یافته است.

«مهدی محمدی» افزود: هم‌اکنون ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۹ نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد بیمار با علایم کووید ۱۹ بستری و ۶۹ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان کرمانشاه ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک نفر در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان فوت کرد و تعداد جانباختگان به هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.