• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد:

همه باید درجهت تحقق شعارسال تلاش کنیم

  • کد خبر : 24046
  • 14 فروردین 1401 - 20:34
همه باید درجهت تحقق شعارسال تلاش کنیم

در دیدار رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر بکارگیری همه امکانات برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد. به گزارش میلکان ؛ آیت اله مصطفی علما در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان  و سال […]

در دیدار رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر بکارگیری همه امکانات برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد.

به گزارش میلکان ؛ آیت اله مصطفی علما در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان  و سال جدید، تصریح کرد : نباید شعار سال فقط در سر برگ ادارات و تابلو ها نقش ببندد بلکه باید همه  مردم و مسولین برای تحقق آن  تلاش کنند .
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود : باید با بسیج همه امکانات زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان فراهم شود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه ماموریت خطیر جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان  در حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و افزود:فراهم آوردن زمینه تسهیل برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده و فکر نو می تواند راه گشا بسیاری از مشکلات در استان باشد .
در ادامه این دیدار بهرام بادکو رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد انقلابی تصریح کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال افرین  تو سط رهبر معظم انقلاب سال پر مسئولیتی را برای جهادگران رقم زده است و ماهمچون برهه های مختلف دیگر انقلاب اماده انجام ماموریت های خطیر خود در بخش های مختلف هستیم .
بادکو افزود:مجموعه جهاددانشگاهی در سطح کلان در حوزه دانش بنیان خدمات چشمگیری داشته است و هم اکنون طرح های کلان فناوری را راهبری می کند .
وی ادامه داد: برج بزرگ فناوری استان اماده ارایه خدمات به جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان است .
رییس سازمان جهاددانشگاهی  کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم همه با همدلی و همراهی زمینه اشتغال و  توسعه فعالیت جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم اوریم افزود: ظرفیت های خوبی برای افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.