• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
شهردار کرمانشاه مطرح کرد:

همدلی و همکاری عامل رسیدن به اهداف توسعه ای شهر است

  • کد خبر : 37126
  • 15 اسفند 1402 - 12:28
همدلی و همکاری عامل رسیدن به اهداف توسعه ای شهر است

شهردار کرمانشاه بر عملکرد موثر شهرداری کرمانشاه در اجرای عملیات انتخابات اشاره کرد و گفت: اقدامات شهرداری در سال جاری نسبت به سال گذشته روند مطلوبی داشته است. به گزارش میلکان، جلسه شورای مدیران شهرداری با حضور شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری برگزار شد. نادر نوروزی در این جلسه با تأکید […]

شهردار کرمانشاه بر عملکرد موثر شهرداری کرمانشاه در اجرای عملیات انتخابات اشاره کرد و گفت: اقدامات شهرداری در سال جاری نسبت به سال گذشته روند مطلوبی داشته است.

به گزارش میلکان، جلسه شورای مدیران شهرداری با حضور شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری برگزار شد.

نادر نوروزی در این جلسه با تأکید بر ایجاد همدلی و همراهی بین مجموعه مدیران شهرداری، اظهار کرد: مجموعه مدیران شهرداری باید یک تیم باشند و همدل و همراه با یکدیگر برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهر کرمانشاه تلاش کنند و حتی اگر اختلاف نظری وجود دارد باید بصورت درونی حل شود.

وی افزود: برای ایام پایانی سال و تقارن عید نوروز و ماه رمضان، باید شهرداری برنامه‌های مختلفی را تدارک ببیند و پروژه‌های عمرانی و زیباسازی نیز باید سرعت بیشتری گیرند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تا پایان سال ساعات کاری شهرداری تا ساعت پنج عصر است و لازم است تمامی پرسنل برای رسیدن به اهداف و خدمات بیشتر به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نورزند،

وی اضافه کرد: شهرداری کرمانشاه در اجرای عملیات انتخابات سربلند بود و به بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کرد، جا دارد از زحمات همه کارکنان و پرسنل که در راستای بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کردند تشکر کنم.

نوروزی در پایان گفت: کارهای بسیار خوبی طی سال گذشته توسط شهرداری در شهر کرمانشاه انجام گرفت، اقداماتی که در گذشته به این حجم نبوده و از جمله آنها می‌توان به احداث معابر، آسفالت، طرح‌های ترافیکی، پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و فیبر نوری که در سنوات قبل یا در شهرداری نبوده یا کند بوده اما در این دوره سرعت بیشتری گرفت و به سرانجام رسید اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.