• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیر دفتر بازار برق:

نصب و راه‌اندازی ۱۹ کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین در شرکت برق منطقه‌ای غرب

  • کد خبر : 14714
  • 24 آبان 1399 - 7:05
نصب و راه‌اندازی ۱۹ کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین در شرکت برق منطقه‌ای غرب

مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای غرب از نصب و راه‌اندازی ۱۹ دستگاه کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین غرب کشور خبر داد. به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین ، مهندس “فرزاد شعبانی” مدیر دفتر بازار برق این شرکت گفت: تعداد ۱۹ دستگاه کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین غرب کشور در استان‌‌های کرمانشاه، […]

مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای غرب از نصب و راه‌اندازی ۱۹ دستگاه کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین غرب کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین ، مهندس “فرزاد شعبانی” مدیر دفتر بازار برق این شرکت گفت: تعداد ۱۹ دستگاه کنتور پشتیبان برای مشترکین صنایع سنگین غرب کشور در استان‌‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: این کنتورها در پست‌های چمران، شرق کرمانشاه، نیروگاه بیستون و قصرشیرین در استان کرمانشاه، نیروگاه سیکل‌ترکیبی سنندج و بیجار در استان کردستان، مانشت و پتروشیمی ایلام در استان ایلام به‌منظور افزایش قابلیت اطمینان صورتحساب مشترکین صنعتی نصب شده‌اند.

مهندس شعبانی با اشاره به اهمیت اطلاعات انرژی راکتیو خازن‌ها در مطالعات توان راکتیو و پخش بار شبکه خاطرنشان ساخت: پروژه نصب و راه‌اندازی سیستم اندازه‌گیری انرژی راکتیو خازن‌های نصب شده در پست‌های فوق‌توزیع منطقه آغاز شده است.

وی بیان داشت: کنتورهای هوشمند نصب شده در سطح منطقه قابلیت دسترسی از راه دور جهت انجام تنظیمات کنتور اعم از تنظیم ساعت و تاریخ و سایر تنظیمات تخصصی اندازه‌گیری را دارند و در صورت هم‌زمانی ساعت کنتورها با ساعت رسمی کشور، می‌توان از اطلاعات بار کنتورها برای مطالعات پیک بار همزمان شبکه نیز استفاده کرد.

مدیر دفتر بازار برق شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: بستر مخابراتی این تجهیزات می‌تواند مودم تلفن شهریPSTN ، مودم GSM، مودم APN و یا فیبر نوری باشد که در حال حاضر در این شرکت از بستر فیبر نوری و مودمAPN  که از به‌روزترین بسترهای مخابراتی هستند برای ارتباط راه دور استفاده شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.