• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

نصب تندیس آتش نشان در چهارراه آتش نشانی کرمانشاه

  • کد خبر : 37129
  • 15 اسفند 1402 - 12:36
نصب تندیس آتش نشان در چهارراه آتش نشانی کرمانشاه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از ساخت و نصب تندیس مرد آتش‌نشان خبر داد. به گزارش میلکان؛ آتشپاد غلامرضا رضایی با اعلام این خبر افزود: تندیس مرد آتش نشان با دستور دکتر نوروزی، شهردار محترم کلانشهر کرمانشاه و همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز و همچنین اجرای شهرداری منطقه دو […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از ساخت و نصب تندیس مرد آتش‌نشان خبر داد.

به گزارش میلکان؛ آتشپاد غلامرضا رضایی با اعلام این خبر افزود: تندیس مرد آتش نشان با دستور دکتر نوروزی، شهردار محترم کلانشهر کرمانشاه و همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز و همچنین اجرای شهرداری منطقه دو طراحی و نصب شد.

وی رویکرد این سازمان در ساخت این تندیس را فرهنگی و یادآور رشادت های آتش نشانان برشمرد و یادآور شد: به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری این عزیزان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان، تندیس مرد آتش نشان ساخته و در چهارراه آتش نشانی و نزدیکی ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی نصب شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل و کارکنان سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهری و کمیته زیباسازی شهرداری و همچنین تامین اعتبار توسط شهرداری منطقه دو افزود: تندیس مرد آتش نشان میتواند پیام آور مهر و دوستی و موجب ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.