• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

نشست مشترک قضایی _ انتظامی برای شناسایی و مقابله با مجرمان حرفه ای و جرائم خشن

  • کد خبر : 29519
  • 07 شهریور 1401 - 12:17
نشست مشترک قضایی _ انتظامی برای شناسایی و مقابله با مجرمان حرفه ای و جرائم خشن

نشست مشترک قضایی _ انتظامی با موضوع شناسایی و مقابله با جرائم خشن و دستگیری مجرمین حرفه ای به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار و بر مقابله جدی و بیش از پیش با مجرمین تاکید شد. به گزارش میلکان؛ دکتر توسلی زاده با تاکید ویژه بر برخورد جدی با مجرمین خطرناک و مقابله […]

نشست مشترک قضایی _ انتظامی با موضوع شناسایی و مقابله با جرائم خشن و دستگیری مجرمین حرفه ای به ریاست رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار و بر مقابله جدی و بیش از پیش با مجرمین تاکید شد.

به گزارش میلکان؛ دکتر توسلی زاده با تاکید ویژه بر برخورد جدی با مجرمین خطرناک و مقابله با جرائم خشن یادآور شد: باید برخورد انتظامی و صدور آرا قضایی به گونه ای باشد که بر روی تصمیمات مجرمانه مجرمان تاثیر گذاشته و مجرمین اجازه ارتکاب جرم را به خود ندهند و دست از عمل مجرمانه خود بردارند.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این نشست از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گفت :نتیجه مصوبات و اجرای آنها باید منجر به کاهش جرم در سطح شهر شود.

وی یکی از مصوبات بازدارنده را تهیه اطلس جغرافیایی جرم دانست و گفت: آنچه مسلم است عزم و اراده جدی از سوی نهادهای امنیتی و قضایی برای مقابله با جرائم و مجرمین خطرناک وجود دارد و در یک ماه گذشته اکثر مرتکبین به جرم خشن از جمله تیراندازی دست گیر شده اند و تاکید کردیم دستورات قضایی بازدارنده اتخاذ شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر حل جدی اختلاف دو روستا از منطقه سر فیروز آباد تاکید کرد و دستورات ویژه ای برای آن صادر کرد.

دکتر توسلی زاده ریشه بسیاری از اختلافات بزرگ را مشکلات کم اهمیت دانست و گفت: در بسیاری مواقع اگر اختلافات جزئی مدیریت نشوند به مشکلات بزرگی تبدیل می شوند که حل آنها به مراتب سخت و سنگین تر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اختلافات ریشه در اختلافات ملکی و خانوادگی دارد و در بحث مدیریت اختلافات تاکید و مصوب شده است که یک بسته حل اختلافی و سازشی پیوست شود تا از تکرار اختلاف جلوگیری نماید.

در ادامه این نشست با قرائت دستورالعمل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم توسط دکتر عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که مصوبات آن لازم الاجراست، به حل ریشه ای جرم از حجله سرقت تاکید و مقرر شد که جلسات آتی با اولویت این دستورالعمل تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.