• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

  • کد خبر : 37596
  • 18 اردیبهشت 1403 - 11:54
موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود. به گزارش میلکان؛ سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با آورده‌ای مختصر از طرف کارکنان انتظامی، با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت […]

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

به گزارش میلکان؛ سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با آورده‌ای مختصر از طرف کارکنان انتظامی، با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی احداث شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی سال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون این پروژه در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تکمیل است و به‌زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

سردار حاجیان اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

وی تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار به‌عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در برنامه پنج‌ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، باقی‌مانده واحدهای مسکونی نیز در برنامه دوساله احداث می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: زیرساخت لازم برای اجرای پروژه آماده است و به لحاظ تخصیص اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.