• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
1
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه:

مردم کرمانشاه میوه شب عید خود را از طریق سامانه بازرگام تهیه کنند

  • کد خبر : 23755
  • 27 اسفند 1400 - 21:26
مردم کرمانشاه میوه شب عید خود را از طریق سامانه بازرگام تهیه کنند

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: مردم کلانشهر کرمانشاه برای تهیه میوه تنظیم بازار شب عید به سامانه بازرگام به آدرس https://kermanshah.bazargam.com مراجعه کنند. به گزارش میلکان به نقل از ایرنا ؛ ایرج صفایی  افزود: مردم کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به سایت و برنامه بازرگام و ثبت نام در آن نسبت به تهیه میوه تنظیم […]

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: مردم کلانشهر کرمانشاه برای تهیه میوه تنظیم بازار شب عید به سامانه بازرگام به آدرس https://kermanshah.bazargam.com مراجعه کنند.

به گزارش میلکان به نقل از ایرنا ؛ ایرج صفایی  افزود: مردم کرمانشاه می‌توانند با مراجعه به سایت و برنامه بازرگام و ثبت نام در آن نسبت به تهیه میوه تنظیم بازار شب عید بصورت تحویل رایگان درب منزل اقدام کنند.

وی اظهار داشت: باتوجه به تصویب کارگروه تنظیم بازار استان قیمت پرتقال از قرار هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان و سیب درختی زرد و قرمز از قرار هرکیلوگرم ۱۲ هزار تومان است که پس از کسر وزن سبد تحویل به مشتری خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه گفت: مردم استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی از خریداری و توزیع ۷۵۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال خبر داد و گفت: ۵۰۰ تن از میوه‌ها پرتغال و ۲۵۰ تن هم سیب است که سیب های خریداری شده از استان آذربایجان غربی و پرتغال ها نیز از شهرهای شمالی کشور خریداری شده و طبق تاکیدات استاندار همه آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی گفت: براساس تصمیم کمیته تنظیم بازار استان ۲۰ درصد از توزیع میوه شب عید، توسط سامانه‌های هوشمند و به صورت تحویل رایگان درب منزل صورت خواهد گرفت.

مدیر تعاون روستایی کرمانشاه یادآور شد: طرح تنظیم بازار همه ساله با هدف تنظیم بازار میوه، رفاه مردم و کاهش دغدغه تامین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت ها اجرا می شود.

صفایی در پایان گفت: خوشبختانه مشکلی برای توزیع دیگر اقلام مورد نیاز مردم در بازار مثل گوشت مرغ وجود ندارد و همه اقدامات برای این کار انجام شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.