• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

مردم کرمانشاه مشاوره حقوقی رایگان می‌گیرند

  • کد خبر : 13187
  • 05 مهر 1399 - 6:40
مردم کرمانشاه مشاوره حقوقی رایگان می‌گیرند

 رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای طرح آموزش و مشاوره همگانی حقوق به مردم، حقوقدانان بسیجی با حضور در مصلاهای نماز جمعه به مراجعه‌کنندگان خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارایه می‌دهند. به گزارش میلکان آنلاینن به نقل ازا ایرنا ؛ رسول بهرامی پور روز شنبه به […]

 رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای طرح آموزش و مشاوره همگانی حقوق به مردم، حقوقدانان بسیجی با حضور در مصلاهای نماز جمعه به مراجعه‌کنندگان خدمات و مشاوره حقوقی رایگان ارایه می‌دهند.

به گزارش میلکان آنلاینن به نقل ازا ایرنا ؛ رسول بهرامی پور روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: به علت شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه هر مسجد یک حقوقدان به طور منظم مانند ایام قبل از کرونا برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط سازمان بسیج حقوقدانان و رادیو کرمانشاه برنامه (مدار قانون) با حضور حقوق دانان برجسته بسیجی، هر روز غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه صبح به مدت ۱۵ دقیقه پخش و مشاوره‌های حقوقی را برای عموم مردم ارایه می‌دهد.

این حقوقدان اظهار داشت: مردم از این فرصت‌های پیش آمده برای ارتقای دانش و اطلاعات حقوقی خود استفاده کنند تا با آگاهی از موازین قانونی دچار گرفتاری ها و چالش های حقوقی نشوند.

بهرامی‌پور درخصوص طرح هر مسجد یک حقوقدان هم گفت: این طرح برای سومین سال است که در استان کرمانشاه اجرا می شود که حقوقدانان مجرب بسیجی در رشته‌های مختلف حقوقی در مساجد تعیین شده حضور پیدا می‌کنند و به ارایه خدمات مشاوره حقوقی به مردم می پردازند.

وی در پایان گفت: سال گذشته که اوج اجرای این طرح بود، ۱۵ هزار نفر از مردم استان از مزایای این طرح منتفع شدند و اثرگذاری خوبی در جهت حل مشکلات حقوقی مردم داشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.