• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
هشدار معاونت آبخیزداری منابع طبیعی استان کرمانشاه در پی اعلام خبر کشف یک منبع آب زیرزمینی

مراقب باشید سراب نباشد!

  • کد خبر : 21517
  • 08 آذر 1400 - 12:41
مراقب باشید سراب نباشد!

در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک منبع آب زیرزمینی در جنوب غربی شهر کرمانشاه از سوی مسئولین حوزه آب استان، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خواستار بررسی های بیشتر روی این منبع آب قبل از هر نوع بهره‌برداری شد. به گزارش خبرنگار میلکان، غلامرضا چامه ، با اشاره […]

در پی انتشار خبری مبنی بر کشف یک منبع آب زیرزمینی در جنوب غربی شهر کرمانشاه از سوی مسئولین حوزه آب استان، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خواستار بررسی های بیشتر روی این منبع آب قبل از هر نوع بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرنگار میلکان، غلامرضا چامه ، با اشاره به اعلام خبر کشف یک منبع جدید آب در جنوب غربی شهر کرمانشاه در مسیر جاده اسلام آبادغرب، اظهار کرد: از مسئولین حوزه آب استان درخواست می‌شود قبل از هرنوع اقدام برای حفر چاه و بهره برداری از این منابع، بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهند تا مبادا این منبع جدید آب منشاء آب سراب نیلوفر باشد که در این صورت حفر چاه و بهره‌برداری از منابع آبی آن می‌تواند باعث خشکی دائمی این سراب زیبا و چاه های همجوار آن شود.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: برخی صاحبنظران استان در زمینه منابع آب زیرزمینی معتقدند که آب سراب نیلوفر از همین منطقه جنوب غربی شهر کرمانشاه تامین شده و با منشاء آب سراب قنبر ارتباط دارد که در این صورت حفر چاه و استفاده از منابع آبی آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
مسئولین حوزه آب استان کرمانشاه اخیرا اعلام کرده اند یک منبع جدید از آب‌های زیرزمینی در جنوب غربی شهر کرمانشاه پیدا شده که می‌توان ۱۵ تا ۲۰ حلقه چاه را در آن‌جا حفر کرد.

خبرنگار:نرگس نادر نیا

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.