• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

مراسم تکریم و معارفه مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه برگزار شد

  • کد خبر : 14289
  • 07 آبان 1399 - 16:47
مراسم تکریم و معارفه مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با حضور رئیس ،معاونین و مدیران سازمان و مسئولین کشوری شرکت پشتیبانی امور دام در سالن شماره ۲ سازمان برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهندس نوربخش حاتمی ضمن پرداختن به ضرورت های تغییر و تحول در سیستم های مدیریتی گفت؛ رمز پویایی و موفقیت […]

مراسم تکریم و معارفه مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با حضور رئیس ،معاونین و مدیران سازمان و مسئولین کشوری شرکت پشتیبانی امور دام در سالن شماره ۲ سازمان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس نوربخش حاتمی ضمن پرداختن به ضرورت های تغییر و تحول در سیستم های مدیریتی گفت؛ رمز پویایی و موفقیت در هر سازمانی تاکید بر تغییر و تحول است .
وی سپس به پتانسیل های کشاورزی استان کرمانشاه و تشریح برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود ؛ شرکت پشتیبانی امور دام نیز در برنامه های توسعه استان نقش بسزایی ایفا نموده است و مهندس پرویزی فر مدیر این مجموعه از جمله مدیران موفق استانی بحساب می آید که در شرایط سختی مدیریت مجموعه پشتیبانی امور دام را پذیرفتند و طی این مدت به نحو مطلوبی مجموعه را مدیریت و انجام وظیفه نمودند.
حاتمی در ادامه به ویژگی های مدیریتی ،مهندس شهریار قاسمی مدیر جدید پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه اشاره نمود و افزود ؛ مهندس قاسمی از جمله مدیران موفق سازمان بحساب می آیند و امیدواریم در زمان مدیریت ایشان شاهد پیشرفت و توسعه مجموعه پشتیبانی امور دام استان باشیم.
ابراهیمی عضو هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به بستر های توسعه ای استان کرمانشاه در زمینه کشاورزی گفت ؛ کرمانشاه دارای پتانسیل های بالقوه در عرصه کشاورزی است و مدیران کشاورزی استان رسالت سنگینی برای توسعه این بخش دارند.
ابراهیمی شرایط فعلی کشور را نیازمند هماهنگی و همدلی بیشتر جهت غلبه بر مشکلات دانست و افزود ؛ در حال حاضر اهمیت وظایف و فعالیت های مجموعه پشتیبانی امور دام بیش از گذشته احساس می شود و با توجه به مشکلات تحریم ها ،می طلبد که تولید کنندگان در حال حاضر بیشتر حمایت شوند .
وی در پایان با تقدیر از زحمات مهندس اسماعیل پرویزی فر ،برای مهندس شهریار قاسمی آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه این مراسم مهندس اسماعیل پرویزی فر مدیر پیشین پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه به سخنرانی پرداخت و گفت ؛ تکریم و معارفه ها امری متداول است و زمینه و بستر موفقیت و پویایی سازمان ها را فراهم می آورد .
مهندس پرویزی فر سپس با اشاره به ویژگی های کار در پشتیبانی امور دام افزود ؛ کار در این مجموعه در حال حاضر بسیار حیاتی است چون سیاست های آن را سایر دستگاهها اتخاذ می نماید.
پرویزی فر موضوع ادغام شرکت در برهه های مختلف را زیان ده محسوب کرد و گفت ؛ در زمان تصدی این پست با پشت سر گذاشتن بحرانهای حاکم بر مجموعه موفق شدیم این شرکت را در مسیر صحیحی قرار دهیم .
وی سپس با تاکید بر ایجاد شفافیت در امور مجموعه پشتیبانی امور دام افزود ؛ عدم شفافیت باعث بی اعتمادی و نارضایتی مخاطبین بخش خواهد شد و عرصه تولید را با نقصان مواجه خواهد کرد و این ناشی از رسالت های سنگین مجموعه پشتیبانی امور دام است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مهندس پرویزی فر ،مهندس قاسمی بعنوان سرپرست جدید مدیریت پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه منصوب شد.
مهندس قاسمی در پایان این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر شرکت پشتیبانی امور دام کشور و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مجموعه سازمان درخواست نمود مساعدت های لازم را برای حمایت از مجموعه پشتیبانی امور دام بعمل آوردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.