• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

مراجعه بیش از ۱۲۵ هزارنفر به بیمارستانهای استان

  • کد خبر : 37223
  • 19 فروردین 1403 - 19:40
مراجعه بیش از ۱۲۵ هزارنفر به بیمارستانهای استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیان گزارشی از عملکرد این دانشگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: تمام بیمارستانها و مراکز درمانی و اورژانس ها در ایام نوروز فعال بودند و با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم و مهمانان نوروزی در استان بودند. به گزارش میلکان؛دکترمحمدی اعلام کرد: تعداد مراجعین به بیمارستانها […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیان گزارشی از عملکرد این دانشگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: تمام بیمارستانها و مراکز درمانی و اورژانس ها در ایام نوروز فعال بودند و با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم و مهمانان نوروزی در استان بودند.

به گزارش میلکان؛دکترمحمدی اعلام کرد: تعداد مراجعین به بیمارستانها در این مدت ۱۲۵ هزار و ۲۳۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۰۳هزار و۸۱۱ نفر به صورت سرپایی و ۲۱هزار و ۴۲۵ نفر بستری شده اند.

به گفته وی تعداد تخت های فعال دانشگاهی دراین ایام ۲ هزار و۷۴۸ تخت ، تعداد تخت های غیر دانشگاهی ۸۹۶ مورد و ضریب اشغال تخت در این مدت بیش از ۶۶ درصد بوده است.

دکتر محمدی بابیان اینکه گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه در ایام نوروز ودر برنامه سلامت نوروزی اقدامات موثری در راستای حفظ سلامت مردم و مسافران نوروزی انجام دادند گفت: تعداد ۵۱ هزارو ۹۰۰ بازدید از مراکز تهیه،توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی و اقامتی ، تعداد ۱۶هزارو ۵۷۷ بازدید ازسامانه های آبرسانی ، تعداد ۱۵ هزارو ۳۴۳ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی طی این مدت انجام شده است.

به گفته وی تعداد ۶۷ مورد تعطیلی مراکز و اماکن دارای تخلف بهداشتی ، تعداد ۴۶ هزارو ۵۶۹ مورد سنجش کیفیت مواد غذایی با استفاده از دستگاه های پرتابل بازرسی ، تعداد ۴۱۵ مورد رسیدگی به شکایات مردمی درسامانه بهداشت ۱۹۰ و مقدارهزارو۴۲۰ کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته نیز توقیف و جمع آوری شده است.

رئیس دانشگاه با اشاره به انجام تعداد ۱۰۹۷ مورد نمونه آب و مواد غذایی جهت کنترل کیفیت میکروبی و شیمیایی گفت: کلیه نظارت های فوق با مشارکت ۲۴۰ بازرس بهداشت محیط در قالب ۱۲۰ تیم ازساعت ۸صبح تا ساعت ۲۰ شب در طول برنامه انجام شده است.

دکتر محمدی درادامه با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۳ اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در کنار دیگر دستگاه‌های خدمت رسان به مسافران و مردم شریف ارائه خدمت داشت گفت: در ایام نوروز ۲۵۰۶۹ تماس با مرکز ارتباطات گرفته شد که از این تعداد ۴۹۳۹ به مامورت ختم شد ضمن اینکه در ماموریت های انجام شده ۳۷۱۶ بیمار و مصدوم مورد درمان و پایش قرار گرفتند.

وی همچنین اعلام کرد: تعداد ماموریت های غیر ترافیکی نیز ۳۹۴۹ بود که برای ۲۷۲۵ بیمار مصدوم اقدامات اولیه صورت گرفته یا به مراکز درمانی منتقل شدند. و متاسفانه ۱۰۴ نفر نیز فوتی ثبت گردید.

به گفته وی همچنین ۳۶۴ نفر به کمپ نوروزی شهید دکامی مراجعه کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.