سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان کرمانشاهی
به گزارش میلکان آنلاین؛ مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه از آمادگی سامانه تلفن گویای 133 برای دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خبر داد.
شهبازی گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با امکان پاسخگوئی 24 ساعته خواهد بود.
شهبازی با بیان اینکه اساس کار این سازمان ارائه سرویس دهی به شهروندان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی است، خاطر نشان کرد: در این راستا سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را با افزایش خودروهای واحد گشت و بازرسی در سطح شهرارتقا خواهد داد.
این مسؤول با بیان اینکه واحد گشت بازرسی و کنترل خطوط سازمان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر فعالیت و عملکرد ناوگان خدوم و شرافتمند حمل و نقل عمومی درون شهری نظارت مستمر دارند، تأکید کرد: شهروندان گرامی می توانند از طریق شماره تلفن های 38211948_38246565_سامانه پیامکی 30001815 و تلفن گویای شبانه روزی133 انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با این سازمان در میان بگذارند.










